~7~

19 2 6
                                    

Cos sie zjebało z wiadomościami, moze nie byc pogrubione.








* tydzień później *

Nie widziałam chłopaków od tygodnia.. Nie martwię się, bo prawie ich nie znam.
Ten czas spędziłam z Darią. Świetnie się bawiłyśmy. Nawet udało nam się zwiedzić pare miejsc w których dawno nie byłam, oraz zaliczyłyśmy Aqua Park.
Właśnie wybieram się na zakupy. Muszę kupić nowy strój kąpielowy, i ogólnie pare rzeczy. Miałam wczoraj imieniny i dostałam trochę pieniędzy, więc czemu nie ?
Weszłam do "Westfield London" i zaczęłam zakupy.
Wybrałam czarny strój jednoczęściowy z małym wycięciem pod piersiami, oraz dużym na plecach.
Udałam się również do H&M, po spodnie i pare koszulek.
Podeszłam do kasy i zobaczyłam całkiem przystojnego chłopaka o zielonych oczach.
- Cześć! Kartą czy gotówką ? - zapytał i pokazał szereg białych zębów.
- Gotówką.
- Dobra, 50 funtów. - podałam mu pieniądze i zabrałam siatkę.
- Uh.. Hej ?- zawołał.
Odwróciłam się.
- Dasz mi swój numer ? Wydajesz się fajna.. No i.. Hehh.
- Jasne, jeśli niczego nie oczekujesz, bo jestem po nieudanym związku i wole poczekać ze wszystkim.
- Tak oczywiście. Jesteś śliczna, na prawdę, ale jestem gejem.
- Uh boże.. Jestem żałosna - zaśmiałam się. - Dobra to dam ci ten numer.
Wymieniliśmy się numerami i pożegnaliśmy.

Ugh cholera.. nawet nie wiem jak ma na imie.


16:46

Ja:  Moge wiedzieć chociasz jak masz na imie ?

Nie musiałam nawet czekać na odpowiedź.

Nowy bff <3:  fuck haha, zapomniałem się zapisać imieniem :')

Ja:  to..?

Nowy bff <3:  Clifford. Michael Clifford xx


Zmienić nazwe na mikey ?

Tak/nie


Ja: dzięki psie

Mikey: luzik mel

Ja: skad ty..?

Ja: ahh no tak.. ja zapisalam się imieniem. W takim razie mam na nazwisko Hancher.

Mikey: oh ! Mój przyjaciel cie zna !

Ja: jak sie nazywa ?

Mikey: Niall Horan. Spodobałaś mu sie dziewczyno!

Ja: ale.. jak to ? Znam go w sumie z tydzień.

Mikey: Miłość po­win­na znać tyl­ko czas teraźniejszy Melanie. Co ją to obchodzi ile sie znacie.

Ja: niewiem.. dobra, ja spadam. Papa

Mikey: narazie Mela ❤️



























Chyba wracam ale rozdzialy nie beda czesto. Wtedy kiedy bede miala wene. Moze co tydzien, moze jutro, moze za miesiac.


All the love, Nela

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 29, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Będziesz moim aniołem ? || N.H Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz