Uh... Ovako moje ime je Miriam Weatherly, imam 18.godina imam starijeg brata Edwarda koji ima 19.g. Doselila sam se iz Los Angeles u London kad sam imala 13. godina živimu u velikoj vili i time se ne ponosim. Da, možda ste naslutili kći sam Michaela Weatherly, kći Cameron Weatherly.
Trn-trn- Jutro
Ustala sam i kreveta i otišla do svoje garderobe i pronašla nešto savim slidno crne famerke bijelu košulju sa negdje- negdje crno srce, krem štikle, crni kaput i krem torbu. Izašla iz sobe niz stube nigdje nikog jedino spremačica Karla sprema stol za doručak.
Ja: Idem van, vraćam se do 12:00h. OK.
Karla: U redu.
Izašla sam van, zatvorila vrata i hvala Bogu nije bilo bliceva. Izvadila sam svoj mobitel i pozvala taxsi. Sigurno se pitate zašto nemam svoj auto mama se brine da nebi imala sobračajnu nesreću. Nakon nekih 5 minuta pojavio se taxsi ispred vile. Ušla sam i rekla
Ja:Trgovački centar. Hvala!!!
XxX: naravno
Voziili smo se nekih 5-10 minuta jer živim dosta daleko od predivnog grada.
Ja: Hvala. Dala sam novce i izašla iz taxsi-a. Našla sam na velika vrata koja su vodila do pokretnih stepenica za drugi kat. Ogledivala sa se tako da vidim dali ima paparizzera ( ili kao se već to piše). Eto moja omiljena trhovna New York ušla sam unutra.
Ja. Dobar dan, tražim haljinu malo veću od koljena....
XxX: Naravno. Krenule smo do djela haljinai pokazala mi je jednu predivnu bijelu haljinu. Nisam ni odlučivala za druge haljine, nego odmah izabrala nju i probala. Savršeno mi je pristajala. Odmah sam ju kupila. Gledala sam neke hlače i vidjela u drugoj trgovini predivne bjele štikle koje su mi pored drugih svh upale u oko. Odlučila sam ih odmah kupiti. Izašla sam iz trgovine i ušla u drugu i kupila ih taman moj broJ 36.Imam baš sreće. Naravno kupila sam ih.
(......)
Mama: Miriam, za pola sata moraš ići, požuri se!!!!
Ja: Evo sekundu samo da obujem štikle. Viknula sam, krenula sam niz stepenice i vidjela svoju mamu kako stoji naslonjena na zid i čeka mene.
Mama: Miriam izgledaš predivno.
Ja: Hvala mama gdje je Edward trebao me je odvest na revu. Još ću na kraju i zakasniti, a Alison je jako važna ova revija. Taman nakon nakon što sam to rekla brzim koracima je pokraj mene prošao žurnim koracima moj brat malo veći od mene sa podignutom kosom, bijelom košuljom i crnim farmerkama. Mama i ja smo pogledale u njega.
Edward: Idemo li danas, jedva me nagovoriš i pristanem pa me gledaš ko pčelica Maja, Idemo. Mahao je rukom blizu moj glave.
Ja: Molim, a da idemo. Krenuli smo van kad su počeli blicevi brzo sam ušla u njegov crni auto, ne zna kako se zove nejdu meni te stvari auti, motori....
(...)
Izašli smo iz auta ispred velike kao arene. Opet blicevi, mrzim ih.Ušli smo i sjeli na svoja mjesta. Revija je počela, izlazile su oko 15-20 cura u novim modelima. Već mi je postalo dosadno ali sam glumila da mi je zanimljivo samo zbog prijateljice.
(Nakon revije imali smo piča i tako to)
Sjedila sam za nekim stolo kad mi je došao Edward sa nekim kovrčave kose i zelenih očiju. Bio je presladak. Šta mi je ???
Edward: Miriam, ovo je moj prijatelj Harry Styles.Harry ovo je moja sestra Miriam.
Ja: Miriam, drago mi je. Pružila sam ruku
Harry: Harry, meni još draže. Zagrlio me je, vratil sam mu zagrljaj ali on nije puštao
Ja: I meni je jako drago možeš li me sad pustiti nemam zraka.
________________________________________________________________________
Hvala tko čita <3
Nastavak uskoro
YOU ARE READING
Just Give Me A Reason
Fanfiction''Toliko laži u dvije rijeci... Toliko o našoj ljubavi''