My fault, I'm the one

216 9 6
                                    

Ustala sam se ok 9:00h otišla do kupaonice i pogledala u ogledala imala sam i šta vidjet moji izraz je bio kao da nism spavlala 7 dana. Brzo sam skinula sve sa sebe i otišla se okupat. Izašla sam iz sobe i obukla bijele traperice, crvenu majcu i čizme. Izašla sam iz sobe i došla do boravka gdje sj Niall sjedi.

Ja: Bok, gdje je Aria???

Niall: Bok, gore se otišla okupat, a ja te čekam pa idem. Ustao je sa kauča i došao do mene i poljubio me.

Ja: OK. Ti sad ideš???

Niall: Da. Taman što je to rekao, otvorila su se ulazna vrata. To su bili moji roditelji, upsss, oni su trebali doči za 2 sata a ne sad. Nadrapala sam.

Mama: Bok.

Ja: Bok.

Tata: Bok.

Edward: Bok.

Niall: Dobar dan!

Tata: Sad mi nije. Uvjek tako postupaju kad vide nekog dečka pored mene.

Mama: Miriam, ko je ovaj plavi mladić???

Ja: To je m....

Niall: Ja sam joj dečko.

Ja: Da, i ovdje je....

Tata: Još jedan dečko, što si ti mlada damo radila dok nas nije bilo, i kakov je to nered u boravku???

Ja: Ne, nisam ništa radila, i nered će se počistiti.

Aria: Dobar dan! Nisam htijela prekidat razgovor i ja sam pozvala Nialla da sa Miriam i menom pogled filom, oprostite.

Mama: Pa nema veze, bili smo i mi mladi. Namignula mi  je.

Ja: Da i Niall sad ide kući jer je jako umoran, zar ne Niall???? Pogledal sam ga.

Niall: Da baš sam krenuo.

Mama: Pa zašto ne ćeš sa nam ostat na doručku???. Joj ne samo to.

Niall: Ma ima vremena za spavanje. Bože strijelat ću se.

Ja: U redu. Krenuli smo svi zajedno prema blagavaonici. Sjeli i počeli jesti. Cijelo vrijeme sam šutjela i razmišljla: ako se sad Niall i mji roditelji sprijaterlje, i mi prekinemo pa ja ću se ubit.

Niall: Ljubavi, šta je bilo. On mene zove " ljubavi" pred roditeljima.

Ja: Ma ništa

Niall: E sad ja moram ici, bilomi je jako drago sto sam vas upoznao.

Ja: Ja ću te ispratiti.

Niall: OK. Krenuli smo prema vratima. 

Niall: Miriam, nije ti drago što sam upoznao tvoje roditelje

Ja: Je Niall, danas dođi po mene i Ariu pa dođemo kod vas.OK.

Niall: Ok. Dala sam mu poljubac i zatvorila  vrata krenula na drugi kat. Ušla sam u svoju sobu i sjela na krevet. Bilo mi je jako čudno što se svidiomojimroditeljima..

( Kad je Niall došao po nas)

Čekale smo ga u hodniku kad se ćuo zvuk sirene. Izašla smo van i bio je Niall, sijele smo u auto.

Naill: Oprostitie na čekanju.

Aria: Ma ništa.

Ja: Nema vze. Poljubila sam ga u obraz, i krenuli smo.

Niall: Stigli smo. Krenuli smo u kuću. Kad me je Aria zaustavila i rekla Niallu da on krene da če mo mi doči.

Ja: Aria, šta je bilo??

Just Give Me A ReasonWhere stories live. Discover now