Gledala sam ga nekih 5 sekunda. Nije mi bilo jasno moj brat i Harry su najbolji prijatelji.
Edward: A da oprostite ovo je moj prijatelj Harry, joj da hahha pa vi ste se sinoć upoznali na reviji, zar ne ????
Ja: Da. Rekla sam došlo mi je da plačem čovjek koji je u meni najboljoj grupi i još sam počela da se zaljubljujem u njega, je prijatelj mog brata. Svi smosijeli za stol, roditelji su se upoznavali sa njime a ja sam razmišlajla kako je samo mogao..
Mama: Ideš ti Miriam sa njima??
Ja: Da, a gdjei s kim??
Mama: Pa, u lunapark, sa Harryem i Edwardom, jesi ti dobro???
Ja: Ok. Pa malo sam se zamislila, u redu sam ne brini.Kako sam mogla reći DA ja nisam definitivno dobro.
Ja: Ja sam gotova idem se spremiti pa idemo, Ok. Otišla sam do sobe i pustila na laptopu pjesme i legla na krevet. Otišla sam obuti neke čizme pošto je vani bilo hladno, i svoju jaknu uzela sam mobitel i novčanik, ugasila sam pjesme i izašla, naravno ima la sam šta i vidjet Harry ispred mojih vrata taman da kucne.
Harry: D-došao sam te...
Ja: Te... Sta???
Harry: Pitat jesi gotova mi smo spremni?
Ja: Mi, ti i ....
Harry: Ja i ti.
Ja: Kako ti znaš da sam ja gotova, ako ja zna da nisam gotova???
Harry: Pa čuo sam pjesme, ti samo slušaš nas ili mi se ulizuješ da se...
Ja: Kako se usuđuješ reči da da ti se ulizujem mislim stvarno, i ja uvjek slušam vas , ako nisi znao, upss ili ti moj pametan brat nije rekao, a i ti imaš curu Kendall, a ja nisam taka osoba, da ću krast dečeke, a ti sigurno cure ne, mislim stvarno si mislo da sam ja glupa Kendall u SAD-u, a ti u Londonu i da je nidi prevario, ha????
Harry:Hahahah, ti stvarno mislia da je ja varam, e ti si malo se opustila ili ti se razvezo jezik???
Ja: Nisam mislila nego znam, ja sam uvjek, dobro ne baš uvjek ovakva i mi idemo ili nejdemo, ha ??
Harry: Da idemo. Pružio mi je ruku ko mladoženja mladenki.
Ja: Stavarno si mislio da ću pristat na to, ne ne nee, taj dan ne će svanut.Prošla sam dolje, prošla sam pokraj nijega.
Edward: J amislio da ne ćemo ići kako je krenulo.
Ja: Pa Harry, mi se ulizuje. Nasmješila sam se.Na to je Hrayy sišao dole.
Edward: Dragi moj jako ćeš se mućiti oko nje jako je tvrdoglava.
Harry: A da, kad ja nju izludim još će mi jesti iz ruke.
Ja: Možeš sanjat to, dušo.
Edward: Eto već imaš napredak samo Zac-a zove dušo.
Harry: Šta, ona ima dečka???
Edward: Pa, naravno pa pogledaj svatko ju želi, a ne samo ti.
Harry: Stvarno , pa hvala Bogu da te poznajem.
Edward: Da, ali to ti je tek mali napredak da vidiš kako je Ian omoto jadna nije znala gdje je,hahahha
Ja: Možeš vjerovat, istina.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadam se da vam se sviđa... <3
Ubrzo će nastavak.... Ndam se
Volim vas!!!!
Hazza <3
YOU ARE READING
Just Give Me A Reason
Fanfiction''Toliko laži u dvije rijeci... Toliko o našoj ljubavi''