1. Bölüm Yazın kışı

15 1 0
                                    

Yataktaydım yanımda Mahir acaba ne yapıyordu beni. Hakkı'mda be düşünüyordu aslında benmiyim suçlu oydu ben neden böyle düşünüyorumki  arkamda kitap sayfalarını kurcalıyordu sesler geliyor sadece nefes alma sesini duyuyorum ve birde sayfa çevirirken sayfa sesini odamızda başka hiç bir ses yok ...
Yataktan doğrulamamla Mahir'in sorması bir oldu " nereye " cevap vermek istemedim ama vermek zorunda hissediyormuş gibi " su içeceğim bir sorun mu var " dedim Mahir mahçup bir edayla " yoook öylesine meraktan sordum " dedi ben Boğaz'ımın Ağrı'sından duramamış vaziyette merdivenlerden aşağı inmeye çalışıyordum  inerken ağlama tuttu beni durduramıyordum kendimi arttı sanki hıçkırığa dönüştü kimse sesimi duymasın diye karanlıklardan sıyrılıp balkona çıktım sıcak yaz gecesinde karanlık kalbimde ki deri. Sancıyı birazda olsa hafifletmişti salıncakta 15 dakikadır aynı pozisyonda bekledim artık üşüdüğümü fark edip mutfağa girdim ağlak gözlerim ile mutfağa girmemle Mahir'in ışığı açması bir oldu çabucak arkamı dönerek  ellerimi yüzüme götürdüm ve " ışığı kapatırmısın gözlerim ağrıyor ışığa bakamıyorum " dedim Mahir derin bir şekilde aldığı nefesi teker vererek " al kapattım  yarın saattir balkonda oturup ne yapıyordun " diye sordu bense cevap verememenin siniriyle " düşünüyordum acaba benim kocam on yıllık evliliğimiz boyunca beni severken ne oldursa on yıl aynı şekilde beni seven Ada'ma da benim yüzümü görmek istemez oldu hıııı ??? " dedim karanlıktı mutfak Mahir'in yüzünü göremiyordum   Mahir'se " değişmedim ben aynı şekilde seni seviyorum  Hale sen abartıyorsun " dedi bende sinirlenerek " hmm hep bu yüzden oldu biliyor musun abartıyorsun Hale kıskanıyorsun Hale oysa sen benim kocamanı Mahir seni kıskanmak benim en büyük en doğal Hakkı'm senin beni kıskanmanda normal evet ben seni Erdal beyden kıskanıyorum çünkü sen Benden çok Erdal beyle vakit geçirip onunla gezip dolaşıyorsun Mahir efendi evliliğimizi çöpe arıyorsun Mahir efendi " dedim bunların hepsi büyük bir sinirden sonra pişman olunacak sözlerdi biliyorum ama gerçekler bu Mahir karşımda susarak öylece bana bakıyordu " bir şey söylemiyecek misin bak ben bunları bil diye dedim seni üzmek değil amacı. Ama ..." Devamını getiremeden sözümü kesti ve şunları söyledi " ben senin canını bu kadar yakıyorsam benden kurtulabilirsin Hale bu konuşma uzayacak ben yatıyorum " dedi bense orada kala kaldım mutfakta ayakta dikili kaldım ne yapmalıydım boşanmam gerektiğinizi söylüyordu bana ne anlatmak istiyordu anlandım ana bu çıkmazdan çıkmalıyım diye düşündükten sonra iki rekat namz kılmak için banyoya yöneldim sonra suyu açarak " niyet ettim Allah Rıza'sı için abdest almaya "

Yazın kışıWhere stories live. Discover now