Cap. III . Un simplu doar...

16 4 0
                                    

- Ai de gând să mă luminezi și pe mine? Îi ordon, dându-mi seama că am sărit calul, doar că mahmureala și durerile de cap deveneau din ce în ce mai puternice transmițându-mi acea stare de nervozitate..
- Sofi, îți voi explica totul, dar nu aici... fă un duș, schimbă-te și apoi vom vorbi despre toate..
Nu apuc să îmi răsucesc privirea și văd pe noptieră fresh-ul de portocale și o mică pastilă ce face mari minuni, iar pe fotoliu observ un rând de schimburi noi..mintea devenindu-mi inamicul numărul unul..
Nici măcar nu știu cum îl cheamă, mă dau jos din pat și realizez că am pe mine doar lenjeria intimă și un tricou bărbătesc, cred că este al lui...o abundență de întrebări îmi învăluie mintea, devenind confuză...las ca apa să își facă numărul de relaxare, dorindu-mi să fiu furată de extraterești..
Cobor scările,  ochii mei analizau casa, mai ceva ca un evaluator, dar auzul îmi este invadat de râsul colorat ce vine dinspre bucătărie..
- Mama, ea este Sofia Maxfield! Spun cu un zâmbet larg, deși Sofia se uită la mine ca la felul paișpe' !
- Bună dimineața! Mă fâstâcesc, rușinată, neînțelegând ce caut acolo..
- Bună scumpo, sunt Anne Crossner Twist, mama lui Nick,... mă bucur să te văd ca ești în regulă!
- Nick, în sfârșit , îmi spun în sinea mea i-am aflat  numele, îmi pare rău, dar trebuie să ajung la muncă...
- Da, da, acum, iartă-mă! Plecăm acum!
- Chiar trebuie să te duc la muncă?! mă uit mirat la ea..
- Nu ! Dar vroiam să ies la aer, sunt copleșită de situație, vreau să îmi explici ce s-a întâmplat  aseară, de am ajuns in casa ta, în dormitorul tău, de ce am făcut cunoștință cu mama ta și cel mai important dintre toate cine ești TU?! Ochii lui de un verde smarald făcându-se acum mari, rămânând uluit de nervozitatea mea ...
Plecăm din fața casei lui, calcă accelerația până la podea, făcând ca motorul superbului Challenger să sune asemenea regelui junglei. Ajunși pe malul mării, oprește, se dă jos din mașină și așteaptă să îl urmez, ceea ce și fac ..
- Cu ce vrei să încep Sofia?
- Păi poți începe prin a te prezenta, iar apoi să îmi explici ce s-a întâmplat aseară ..spun cu un glas răgușit, Așteptându-mă la tot ce poate fi mai rău .
- Numele meu este Nick Crossner, aseară ai fost la cursele de mașini, urmărind pe cineva, erai foarte băută, câțiva puștani de bani gata, te-au văzut ... amețită , dar surprinzător de frumoasă și s-au gândit că au ocazia să profite de tine, văzându-te singură! La început mai rugat să îți anunț fratele, apoi mama, dar răzgândindu-te ca o furtună ai adormit, nu te puteam trezi... Ce căutai la cursele alea singură? Fratele tău nu ți-a zis niciodată ca fetele frumoase sunt cele mai vânate prăzi în asemenea locuri? Mă uitam în ochii ei, cât de speriată era, deși o vedeam că totuși nu era lămurită de Explicațiile mele..
- OK... dar.. de ce mai dus la tine acasă ?
Țipă la mine de parcă aș fi un cățeluș ce a ros noul pantof...
- Și ce aveam să fac? Să te las , să fi bătaia de joc a unor puști de bani gata? În loc să îmi nulțumești, țipi la mine ca o răsfățată ce nu a primit ultimul tip de Barbie! Necontrolându-mi furia, mă reped spre ea și o sărut , preț de câteva secunde timpul oprindu-se in loc..
- Ce crezi că faci? Mă desprind din brațele lui , realizând cât de puternice erau la atingere , iar sărutul, doamne ce mai sărut! Crezi că dacă mai salvat de o întâmplare urâtă gata mă poți săruta ?
- Mică, a dracu, răsfățată și îngâmfată! Spun eu râzând in hohote! E mai frumoasă decât mă așteptăm , iar tatăl ei ar fi trebuit să mă prevină ..
- Vreau acasă ! În clipa asta! Îi ordon , iar Nick ridică ușor din sprânceană și dă din cap aprobând urletele mele!
În mașină niciunul dintre noi nu a îndrăznit să mai scoată vreun cuvânt, dar acum cu coada ochiului realizez cât de perfect este, fiecare trăsătură a sa fiind parcă ruptă din basme, simt cum un val de fiori mă fac să mă cutremur din cap până-n picioare! Ce dracu, Sofia, trezește-te, e un necunoscut! Un necunoscut al dracului de frumos!




Aș dori să vă aflu opiniile! Așa voi fii motivată pentru a continua sau pentru a mă opri! Vreau să aflu părerile voastre, pentru că asta face ca un scriitor să fie bun❤️!
Vă mulțumesc 💐! Vă urez o lectură plăcută dragilor ❤️!

Nu te pot pierde...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum