Cap. II . Necunoscut..

30 4 0
                                    

Stau în cadă de mai bine de jumătate de oră, încercând să găsesc tot felul de pretexte pentru a rămâne închisă în casă, dar după îmi reamintesc că acum sunt 2 împotriva mea...

Mă uit pierdută la minutarul ceasului și fără să conștientizez ațipesc, având un vis plăcut și ciudat în același timp..
Nu-mi stă în caracter, să urmăresc tipi necunoscuți, doar că acesta mi-a atras atenția vuind cu motocicleta in jurul meu, după care a plecat, lăsând în urmă fumul provocat de cauciucurile încinse ..
Mă trezesc brusc, văzând că timpul nu mai este de parte mea, lăsându-mi la dispoziție doar jumătate de oră pentru a mă pregăti !
Nu sunt o fană înrăită a cluburilor, dar ca să nu le stric cadoul, voi face ceea ce îmi "ordonă" cei doi !
Îmi rămăsese să-mi pun cerceii și cad pe gânduri cu privință la visul meu, neînțelegându-l, dar nu apuc să îi dau replay, căci telefonul începe a suna de zor.. Kenny❤!
- Scumpa mea cumnată, spune-mi că ești gata, căci altfel nu cred că vrei o cicăleală ca la mama acasă...
- Sunt gata, vă aștept, dar dacă întârziați mai mult de 10 minute mă voi transforma in Cenușăreasa și apoi în caleașca ei in formă de dovleac! Și pe fața mea apare un zâmbet aproape șters ..
- Poți să cobori, suntem la poartă! Urlă Kenny entuziasmată... Aaa, și pup-o pe mama! Îl aud pe Caleb pe fundal.
Nici bine ajunsă la club, simt că mă copleșește acea agitație și decid să ies puțin afară, le fac semn lui Caleb și Kenny, ce stau la masă alături de câțiva prieteni de-ai noștrii..
Trag o gură mare de aer și mă întorc speriată, văzându-l pe tipul de vis , dând ture în jurul meu, realizez că viteza nu era exagerat de mare, ceea ce le-a permis pentru o fracțiune de secundă ochilor să creeze o conexiune puternică, pășindu-mi câțiva fiori pe șira spinării, apoi îl văd cum părăsește strada gonind și ridicând din morți tot cartierul..
- Mă trezește cineva și pe mine? Mă întreb singură, mai apoi ciupindu-mă de mână și realizând că am trăit de două ori aceeași experiență...
Las ca seara să își facă numărul, petrecând pentru cei 23 de ani împliniți, și pentru cei mai importanți oameni din viața mea Kenny și Caleb, care mi-au făcut cel mai frumos cadou de ziua mea din ultimii ani..

- Dimineață-

Deschid ochii și simt cum o durere de cap mă izbește, de parcă m-ar fii lovit un tren, doar că uimirea mea și mai mare este atunci când îmi înving un sfert din mahmureală, ce-mi permite să deschid ochii și să realizez că nu mă aflu în dormitorul meu și nici în al lui Kenny..
Aud dușul pornit, mă ridic în capul oaselor, dar până să apuc să îmi reamintesc ce s-a întâmplat aseară, îl văd pe el în ușă , uitându-se la mine.
Doamne, cât de frumos era! Razele soarelui ce intrau jucăușe pe geam, se rostogoleau pe abdomenul lui perfect!

- Sofi? Îndrăznește să mă scoată din lumea viselor , blocându-mă pentru un moment.
- Da .. răspund timidă, dându-mi două palme în minte pentru simplu fapt că mă holbam și mai, mai să salivez, nu alta..
- Nu îți aduci aminte de nimic, din ce s-a întâmplat aseară? Mă întreabă jucăuș, dându-mi un zâmbet ștrengăresc .
- Am imagini in cap, dar nu se leagă una cu alta, ca și când ai încerca sa faci un puzzle, doar ca nu sunt acelea piesele! Ce s-a întâmplat? Mă uit la el , sfidându-l cu ochii mei plini de neîncredere..




Aș dori să vă aflu opiniile! Așa voi fii motivată pentru a continua sau pentru a mă opri! Vreau să aflu părerile voastre, pentru că asta face ca un scriitor să fie bun❤️!
Vă mulțumesc 💐! Vă urez o lectură plăcută dragilor ❤️!

Nu te pot pierde...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum