Cap. VI. Fiori...

14 2 0
                                    

Mă apasă totul în jurul meu, simt cum îmi explodează capul, și-mi aduc aminte de EA, perfecțiunea ei este copleșitoare în ochii mei, deși pentru restul lumii ea poate pare normală, pentru mine este specială...

Dar apoi îmi vin în cap, cerințele tatălui ei, și totodată de ce am ajuns să accept ceva de la el..Pentru noi, Drake Crossner a fost un mare om, ne-a ajutat de când a murit tata, devenindu-ne un prieten apropiat ...Ceea ce a făcut familiei lui nu îi dă dreptul să se justifice, dar pentru a-ți salva familia îți dai și viața...Drake și tata, făceau parte din Biroul Federal al Investigațiilor (FBI), și împreună erau de neoprit, când venea vorba despre criminalitate, Mafie și carteluri..până când s-a întâmplat ...tatăl meu ...murind.., iar Drake a fost prins de Carelli și ținut ostatic 8 luni de zile..

Realizând că era și este un om plin de resurse și cu multe relații, a decis să profite de pe urma lui, și ca să poată să-l păstreze alături a trebuit să îi amenințe familia, dar și pe a mea..un pas greșit și am fii zburat de pe această lume.

S-a îndepărtat de familia lui , de a mea, rămânând omul din umbră, omul lui Carelli, care îl folosea ,făcându-l mâna lui dreaptă...Drake ajungând dintr-un om cinstit, un om corupt, un mafiot, care poate să controleze un cartel întreg doar cu o privire.

În schimb , eu, nu m-am putut abține și m-am infiltrat cu scopul de a găsi ucigașul tatălui meu ...jurând că nu îmi voi găsi liniștea până nu v-a plăti cu aceeași soarta ca a tatălui meu..Așa cum Drake era mâna dreaptă a lui Carelli, eu devenisem mâna dreaptă a lui Drake..iar misiunea de a avea grijă de fata lui mi-a acordat-o de acum un an, când aceasta a avut un colaps, vrând să-l provoace pe Carelli pentru a-l ucide, dar Carelli umbla cu așii în mâneca, amenințându-l că dacă nu se potolește, Sofia va plăti, făcând parte dintr-un schimb și nu o va mai vedea niciodată.. Până acum, am avut-o sub supraveghere fără ca ea să bănuiască ceva, dar Carelli a început să fie foarte interesat de aceasta, și pentru a o putea proteja,Drake a decis că este momentul să apar în viața ei...



- Sofia -


De ce viața mea nu putea fii una normală, de ce trebuie să fie plină de întuneric,griji și tristețe? Simt cum o durere îmi apasă în continuare pieptul,iar gândul la Nick.. Cine e acest băiat ? Cum a intrat el în viața mea, cum îmi provoacă liniștea făcându-mă să devin un titirez bâlbâit când este în preajmă.. mă simt în siguranță când este în preajmă, dar nu îi pot permite să intre în viața mea și să mi-o dea mai tare peste cap..Nu mai vreau suferință, după câte s-au întâmplat în viața mea ,nu pot... nu mai pot avea încredere în niciun băiat ..

Mă trântesc în pat, îmi bag căștile în urechi și las ca playlist-ul să îmi inunde mintea, dar telefonul începe să-mi vibreze..mă uit la ecran, este Nick..resping, dar sună din nou..

-Da Nick, ce mai vrei acum? îl reped.

-Sofia, vreau să ne vedem!

-Nici să nu îți treacă prin cap, nu vreau să știu nimic de tine, fiecare pe drumul lui pentru a nu ne complica viețile, e cel mai bine așa..! deși nici eu nu mă cred, vreau ca el să stea departe de inima mea..

- În 15 minute, la locul nostru pe plajă!

Și închide înainte ca să apuc să mai zic ceva...Mintea îmi fulgeră, iar inima mă împinge la întâlnire..Sofia ce proastă ești..ce întâlnire visezi..

Mă ridic din pat , îmi aleg repede cu ce să mă îmbrac, mă aranjez puțin , iau cheile de la mașină,portofelul și telefonul și ies val-vârtej din curte,mânând ca nebuna..

Ajunsă pe plajă,mă dau jos, verific zona, observ că nu a ajuns, așa că îmi scot o țigare din pachet,dar când dau să o aprind o mână din spatele meu o smulge și o strânge în mână făcând-o bucăți.

-Hey! Spun indignată.Ce crezi că faci?

-Cât timp ești a mea nu îți vei distruge corpul, cu asemenea tâmpenii.Spun revoltat,dar conștiința mea nu întârzie în a-mi da replica: Și tu nu ti-l distrugi? Joint-uri, țigări, băutură..

-A ta?! Cred că ești nebun, și cam confuzi persoanele dragul meu..A ta nu voi fii niciodată! Să-ți sară din cap ideea asta ..spun cu o urmă de regret.

-A mea vei fii pentru totdeauna! Mă vei implora scumpo, te voi face să te îndrăgostești ! spun mândru , de parcă aș fii câștigat cel mai mare premiu la 6 din 49.

O văd ducându-se spre mașină, mă duc iute spre ea, răsucind-o spre mine, se uită mirată cu ochii ei mari și pătrunzători, după care îi sărut buzele,lăsând-o să mă dorească și mai mult..

Se urcă în mașină, o întoarce și se oprește în dreptul meu:

-Nick, știu că tu ești cel pe care l-am urmărit până la cursele de mașini, cel care mi-a trimis frumoșii trandafiri și care a făcut posibile două întâlniri pline de mister..țip la el, aruncându-i adevărul în ochi..

-Sofia... și a plecat.

Este mai dezghețată decât credeam eu, da recunosc că eu am fost tot timpul omul plin de mister..doar că vreau să mă cunoască așa cum sunt eu, nu vreau să-mi cunoască faima și tot ceea ce se învârte în jurul meu datorită lui Carelli.

Încerc să mă opresc din plâns, pun mâna pe telefon și o sun pe Kenny, vreau să o văd atât pe ea, cât și pe fratele meu..

-Da scumpo ..

-Kenny, vreau să te văd și pe tine și pe Caleb..

-Sofia, mă sperii, ne gândeam că va mai dura până vei decide să te măriți, spun râzând.

-Kenny, nu-mi arde de glume, vă rog , am nevoie de voi. Ne vedem la Ponton!

- 15 minutemai târziu, zăresc mașina lui Caleb,intrând în parcarea Pontonului..

-Sofi!.. și mă strânge în brațe..îmi era dor de îmbrățișarea lui, ce mi-a lipsit!

Ne așezăm la o masă, ni se preia comanda, iar ei încă se uită speriați la mine, neînțelegând ce se întâmplă..

-Tata, a pus pe cineva să mă urmăreacă, îl cheamă Nick, Nick Crossner Styles ! Este băiatul colegului lui tata, cel care a decedat atunci când eram noi mici..cel despre care ne-a zis tata ..



Aș dori să vă aflu opiniile! Așa voi fii motivată pentru a continua sau pentru a mă opri! Vreau să aflu părerile voastre, pentru că asta face ca un scriitor să fie bun❤️!
Vă mulțumesc 💐! Vă urez o lectură plăcută dragilor ❤️!

Nu te pot pierde...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum