Rumpelstiltskin ellerini ovuşturarak eski kulübesine girdi. Bugün yine dışardaydı ve ordudan kaçmıştı. Karısı Milah onu dev savaşlarında olduğunu sanıyordu. Rumpelstiltskin, Milah'a yalan söylüyordu.
Milah: Rumpelstiltskin neredeydin bugün?
Rumpelstiltskin: Savaştaydım hayatım.
Baelfire: Anneciğim, babam yalan söylüyor. Bütün gün ormanda sihirli bitki topladı. Ayrıca bunu her gün yapıyor. Savaşa falan gittiği yok.
Rumpelstiltskin: Hayatım bak, açıklayabilirim...
Milah: Baelfire'ın dedikleri doğru mu?
Rumpelstiltskin: Ee, şeyy.. Evet...
Milah: Senin gibi bir korkakla evlendiğime inanamıyorum. Hatta tanıştığımıza bile.Rumpelstiltskin: Bak, ben aslında her şeyi açıklayabilirim.
Milah: Hiçbir şey açıklamak zorunda değilsin!! Ben her şeyi anladım. Hayatımda bir çok erkek gördüm ama korkağına ilk defa rastladım.
Rumpelstiltskin: Beni dinlersen ne yaptığımı anlayabilirsin. Lütfen bana biraz daha zaman ver. O zaman her şey yerine oturacak. Şimdi Kraliçemizin huzuruna çıkacağım.
Milah: Nereye gidersen git, umrumda değilsin seni korkak!
Rumpelstiltskin çantasını alıp şatonun yolunu tuttu. Bir yandan yürüyor, bir yandan da kendi kendine söyleniyordu.
Rumpelstiltskin: Acaba yanıma bir şey mi alsaydım? Çünkü bu yol bugün bitmez. Hayvan mayvan çıkar.
Rumpelstiltskin yürürken çalıların arasından bir şey hışırdadı.
Rumpelstiltskin: Kim var orada??
Yere eğilerek irice bir taş aldı. Elinde sıkıca tutuyordu. O sırada çalıların ardındaki şey ortaya çıktı.
Rumplestilskin: Bana yaklaşma seni küçük velet! Biraz daha yaklaşırsan elimdeki şeyi senin kafana fırlatacağım.
?: Korkaklığın da bir sınırı var Rumplestilskin.
Rumplestilskin: Bana bak küçük şey! Annen baban nerede senin?
?: Anne babamı boşver. Hadi gel seni bir yere götürmem gerekiyor.
Rumplestilskin: Bana bak velet, senle hiçbir yere gelmiyorum! Hem sen kimsin??: Öğreneceksin. Zamanla her şeyi öğreneceksin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKAK/ Once Upon A Time
FanfictionBAŞROL: Rumpelstiltskin, Henry Mills, The Evil Queen, Emma Swan, Prince Charming, Snow White KONU: Rumpelstiltskin'in korkaklığını ve bir portalı anlatmaktadır.