Capitolul 4

22 3 0
                                    

-Da,suntem faimosi! Ar trebui sa primim bani pe chestia asta!incepe Iosif sa rada.
Deschid gura sa zic ceva,insa clopotelul se aude si ma intrerupe.
-Bun,eu va las! Sper sa nu o mai raniti ca va otravesc! Pa!zice Sky destul de furioasa.
-Deci ce ora avem acum?intreaba Anna dezorientata...ce draguta este....stai! Ce fac? Nu pot sa ma indragostesc de un om!
Minunatul meu prieten pufneste in ras si dupa ce ma incrunt,isi drege vocea.
-Voiam sa zic ca avem chimie.
~ANNA POV~
Voiam sa plec deoarece se sunase de cateva minute,insa amandoi ma prind de maini si zic la unison:
-O iei in partea gresita.
-Mai bine ne-ai urmari,printesa!imi spune Jack.
Nimeni nu imi spune printesa pentru ca nu sunt una! Ce naiba! Nu am venit la scoala de printese!
-D-da...zic tacuta.
-Nu te mai preface timida,ai uitat ca stim sa citim ganduri?
Prefer sa tac si sa merg in urma baietilor. Chiar sunt timida insa....nu stiu cum merge chestia asta! Suna ciudat si amuzant,insa este adevarat. Amandoi ma trageau de maini,iar atunci cand am intrat in clasa privirile multor fete furioase ma atacau. Am auzit multe lucruri frumoase precum:"Ce face EA cu ei? Ei sunt cei mai populari!" "Exact! Si te-ai uitat la fata ei? Arata ca o maimuta!" "Sau hainele...de ce au ales-o pe tarfa asta?"Nu e vina mea ca astia doi ma trag dupa ei! Ma asez in banca si Vlad se aseaza langa mine,auzind un oftat de la Iosif care era in spatele nostru.
-Hei,ignora ce spun altii despre tine!imi sopteste Vlad.
-Am...asta e numai vina voastra! Stiti,pot sa merg si singura! Nu ma omoara nimeni!
-Acum s-ar putea sa te omoare!chicoteste si intra profa.
Orele au trecut rapid,eu trecand prin insulte indirecte si aproape o bataie zdravana. Zic aproape deoarece m-a salvat Iosif...cred ca a incurcat baia baietilor cu cea a fetelor. Ma despart in sfarsit de baieti si merg spre casa singura dupa ce fratele meu a uitat de mine...pentru a miia oara! El stie doar sa ma duca! Peste jumatate de ora ajung acasa si trantesc usa de la intrare,aruncandu-mi ghiozdanul intr-un colt.
-Sunt acasaaaa! Fratioaaaare! Mi-e foameeee!
El coboara de sus numai cu un halat in jurul corpului. Hmm...nu e ud deci...
-Faceai ceva cu iubita ta?spun si el roseste.
-Am....ai mancare in frigider!zice si urca,apoi se aud sunete de imperechere.
Prefer sa ignor si dupa ce mananc,ma trantesc pe canapea si deschid televisorul. Dupa o vreme,Nathali coboara deoarece ii era foame.
-Buna!zice cand ma observa.
-Te-a satisfacut? Sunt sigura ca da! El e bun la orice!
-Am....
-O...scuze! E ceva prea intim! Sunt cam bagareata....si nu stiu de cand!
Ea ia o punga de cipsuri si fuge sus. Sunt o persoana atat de naspa in acest moment!

--------
Nu stiu de ce am scris chestia asta! Pe bune....mintea mea e un loc intunecat si pervers.....:|

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 16, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Timida ClaseiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum