Este fara douazeci si proful inca nu a venit. Poate face nabadai cu directoare. Eu o sa le fiu domnisoara de onoare.
-Da...as vrea sa o vad pe asta!rade Vlad.
Chicotesc iar in acel moment intra profesorul in clasa. Era transpitat iar ochelarii erau putin intr-o parte. Sigur s-a intamplat ceva.
-Scuzati-mi...
Insa se suna iar acesta ofteaza,bolborosind ceva si iese din clasa.
-Deci,mergem?intreaba Iosif.
Satenul da aprobator din cap si ma trage din banca. Mana lui incepe sa ma stranga din ce in ce mai tare pana ajungem intr-o toaleta.
-Bun..deci chiar nu sti ce fel de adolescenti vin in acest liceu?intreaba brunetul.
-Am..nu. Ar fi trebuit sa stiu?
-Poate nu o sa-ti vina sa crezi,insa aici merg cei cu puteri speciale. Eu si Iosif putem citi gandurile,o grupa de copii poate sa controleze focul,alta sa leviteze si asa mai departe.
Ma dau putin in spate apoi ma uit in oglinda si imi las capul in jos.
-Eu nu am nici o putere sau nu pot citi ganduri...sunt normala!
-Nu esti! Daca fratele tau te-a adus aici,inseamna ca a vrut s-o descoperi!tipa Iosif la mine,in timp ce Vlad era plin de nervi.
-Nu mai tipa la ea! E noua aici,las-o putin sa perceapa lucrurile noi!
Ei doi incep sa se certe ca doi copii,insa au incep sa se bata. M-am dus sa-i despart,insa ma imping amandoi si cad,lasand o rana adanca. Sangele curgea pe jos,iar eu imi acopar rapid rana si fug de acolo. Lacrimile de pe obrajii mei au inceput si nu voiau sa se mai termine.
-O doamne,esti bine?zice o voce feminina cunoscuta.
Imi ridic privirea si vad fata ce m-a ajutat sa ajung la directoare.
-D-da...suspin printre lacrimi.
-Te-am vazut intrand cu cei mai populari in baie. Au avut ceva cu tine?
-Pai...mi-au explicat despre ce e liceul acesta,apoi au inceput sa se certe. A inceput curand o bataie,iar eu m-am dus sa-i despart,insa m-au impins si m-am ranit!
Ii arat rana iar aceasta o examineaza.
-Hmm..e destul de adanca...dar ai noroc ca am puteri tamaduitoare!spune satena.
Imi magaie usor mana,apoi ia din buzunar o sticluta si presara peste rana niste praf. Ma ustura la inceput insa cand ma uit,rana a disparut.
-Iti multumesc foarte mult....
-Skyler,insa poti sa-mi spui Sky.zice si zambeste.
-Eu sunt Anna,incantata!
~VLAD POV~
Dupa ce observ ca Anna nu mai este,incetez sa mai lupt si ma indepartez de prietenul meu,doar ca sa observ picaturi destul de mari de sange ce erau pana la usa. O,nu! Ce am facut? Poate am ranit-o foarte tare!
-Frate,de ce te gandesti la ea. E bine,decat sangereaza. Nu-ti fa griji!spune in tacerea aceea infernala.
-T-tu ratatule! Poate acum e in pericol! Daca a violat-o cineva? Dar tie nu-ti pasa!tip iar ecoul proprii voci ma inspaimanta.
-Stai...tie iti place de timida?spune iar eu rosesc putin.
-Nu-i adevarat!
-Atunci...azi o sa o sarut cand o vad. Imi place si mie de ea. Sa vezi ce o sa facem in pat la noapte...mamaa ce o sa fie!
-Taci dracu! Ea e a mea si nimeni nu poate sa mi-o ia!tip si scot un zambet de la Iosif...sunt prost rau.
-Nu esti prost,esti indragostit!
-C-cum zici tu! Deci hai sa o gasim cat mai repede pana nu pateste ceva!zic deschizand usa si uitandu-ma in acelasi timp la tovarasul meu.
-Am...e chiar aici.
Imi intorc privirea si o vad stand pe banca cu o fata.
-Anna!strig si o iau in brate.
-Am...si mie mi-a fost dor...
Cand imi vad gestul ma desprind din imbratisare si ma pun langa ele pe banca.
-Deci,cine e noua ta prietena?intreaba Iosif...mersi ca ma scapi de momentul asta stanjenitor!
-Eu sunt Skyler,insa puteti sa-mi spuneti Sky. Incantata de cunostinta Iosif,Vlad!zice zambind.
Chiar am ajuns populari in liceu?
----------
Sper ca v-a placut si sa aveti un an plin de noroc,dragii mei cititori!
CITEȘTI
Timida Clasei
Dla nastolatkówAnna Springtone,o fata de saisprezece ani are o tona de intamplari de la ducerea parintilor ei intr-un spital de nebuni. A ramas singura cu fratele si motanul ei,iar mica familie s-a mutat intr-o casa noua. Acolo,pustoaica isi face prieteni noi si p...