Capitolul 1

42 4 3
                                    

Buna! Eu sunt Anna Springstone,am saisprezece ani,parul castaniu si ochii verzi. Sunt timida si nu vreau sa intru in activitati deoarece sunt oameni...M-am mutat de curand intr-o casa noua impreuna cu fratele mai mare,Owen si motanul meu,Carlos. Dupa ce parintii nostri au innebunit din cauza serviciului iar spitalul i-a inchis,Owen s-a lasat de job-ul lui stresant pentru unul mai relaxant ca sa nu ma poata pierde. Ei bine...este foarte protectiv si cateodata il vad in ipostaza de mama,cu un sort roz si larg ce ii atarna de gat si ma asteapta cu prajituri de toate felurile.
-Anna,astazi este prima zi de liceu! Te-ai imbracat deja?striga Owen de la parter.
Cand aud,imi aleg rapid o camasa bleu cu buline,iar deasupra un pulover de culoarea pielii. In jos niste blugi deschisi la culoare si in picioare niste adidasi albi.

Cand sa ies pe usa,frati-miu imi inmaneaza un fes ce se asorteaza cu pulovarul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cand sa ies pe usa,frati-miu imi inmaneaza un fes ce se asorteaza cu pulovarul.
-Fratioare,e toamna. Nu cred ca sunt mai putin de cincisprezece grade afara!
-Dar daca faci otita? Ti se poate agrava si poti muri! Vrei sa mori?
-Mereu imi plac discutiile cu tine!spun si incep sa rad.
Dupa ce urcam in masina,pornim spre liceul unde voi invata. Ma uit pe geam si observ case minunate,ce au culori inedite,apoi blocuri inalte,ce parca vor sa se intreaca unul pe altul in inaltime. Zaresc un parc unde multi copii se plimba fericiti alaturi de familiile acestora. Acest oras este minunat! Mi-as dori sa imi infrang timiditatea o data pentru tot deauna,insa nu pot. Parca ceva o tine adanc in sufletul meu.
Ajungem peste un timp la un liceu gigantic pot spune. Cred ca mi se pare...oare ce au acolo? Experimente NASA? Cand ma dau jos din masina mi-am dat seama ca o sa trebuiasca sa trec printre atatia oameni,singura,fara nici un prieten.
-Sa ai o zi buna la liceu,pustoaico! Sa-mi spui daca iti faci vreun prieten!
-Bine..pa!
El pleaca iar eu pasesc usor spre poarta larg deschisa. Parca prea multi studenti se uitau ciudat la mine. Imi plec capul si intru in liceu,insa nu am vazut pragul si m-am impiedicat. Unii elevi au inceput sa rada de mine,insa eu sunt tare. Ma ridic si imi continui drumul....oriunde m-ar duce el. Off....trebuie sa intreb pe cineva unde este biroul domnului director! Ma duc la un scaun amplasat pe hol si ma asez. Ma uit in jur. Cu totii vorbeau cu cate cineva,cu totii stiau unde sa se duca,numai eu eram pe dos. Se suna si incep sa ma panichez deoarece intarziam la ore si nimeni nu mi-a dat ajutorul....da Anna,de parca ar vorbi cu o fata straina care sta deoparta! Dupa ce ma asigur ca au plecat toti ma ghemuiesc pe scaun si incep sa plang ca o smiorcaita.
-Nu sunt capabila sa intreb nici macar unde este biroul directorului! Acum voi intarzia la ore numai din cauza ta! Pleaca odata! Lasa-ma in pace!strig infundat cat timp plangeam,insa fara sa se auda prea tare.
-Esti ok?
Imi ridic capul si o fata cu parul brunet statea in fata mea si se uita ingrijorata la mine.

-Esti ok?Imi ridic capul si o fata cu parul brunet statea in fata mea si se uita ingrijorata la mine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Avea parul destul de lung,ochii caprui si tinea niste carti in mana.
-D-da...sunt bine.
Imi sterg ochii de lacrimi si incep sa ii povestesc despre mine,despre ziua aceea si despre timiditatea mea.
-Uite ce fac,am intarziat si eu destul de mult. Daca nu suntem in aceeasi clasa,te astept aici,da?spune si se indeparteaza de mine spre o clasa.
-Da!Stai! Cum pot ajunge la director?
-Mergi tot inainte pe holul acesta si de doua ori la dreapta. Pa!
-Ore placute!
Intra in clasa,iar eu ii urmez indicatiile.
-------
Primul capitol destul de interesant e aici,eu sunt aici,vedete sunt aici....o ciorba buna,nu?

Timida ClaseiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum