Co se změnilo

134 3 0
                                    

*Emily*

Co se za tich 10 let změnilo? Lexi je vdaná a žije v New Yorku, Nikolas chodí do 3. Třídy a sportuje. Prý z něho jednou vyroste Fotbalista a bude stejně slavný jako Ronaldo. Já a Ross jsme zatím v pohodě, sice se někdy pohádáme ale jinak se stále stejně milujeme.

Riker a Jenny k nám často chodí a jejich dcerka Emma roste jako z vody, hodně si s Nikolasem rozumí a za to jsem ráda.

Rydel a Ell, ty miminko ještě nemají, prý je na to ještě čas a chtějí cestovat po světě.

Rocky a Maggie se stále snaží založit rodinu ale moc jim to nejde, a vlastně nemají na to ani čas jelikož oba pracují.

Ryland a Camila jsou spolu šťastný ale asi před měsícem se hodně pohádali takže šli od sebe, jinak se to už vyřešilo.

Své rodiče vídám ale né často, jezdím za nimi a nebo oni za mnou. Ross a jeho rodiče se vídají pořád.

A teď jak proběhl dnešek...

Ráno

"Zlato vztávej" snažila jsem se probudit Rosse. "Hm" zamumlal a spal dál. "Musíš do práce" odkryla jsem ho. Ale pořád nic. Trošku jsem do něho strčila a on spadl z postele. "Jau, nemusíš mě zchazovat z postele" řekl a zvedl se. "Promiň" políbila jsem ho. Ross odešel do koupelny a já šla připravit snídani.

Upekla jsem tousty a namazala je Nutellou. Rossovo talíř jsem nechala na stole a šla odnést snídani Nikolasovy, je totiž nemocný.

Přišla jsem do jeho pokoje a snídani položila na stůl. "Vztávej máš tu snídani" uviděla jsem jak se Niko začal probouzet. "Mami? "Ano zlato? "Je mi blbě" řekl a chytl se za hlavu. "Donesu ti prášek" rychle jsem přišla do kuchyně a vzala Panadol. Utíkala jsem zpátky do pokoje. "Na" podala jsem mu prášek a sklenici s vodou. Zapil prášek a lehl si.

"Ty nebudeš jíst? Zavrtěl hlavou. "Dobře, nechám ti tu" mrkla jsem na něho a odešla do koupelny. Ross stál u zrcadla a čistil si zuby. Usmála jsem se a přešla k němu. Objala jsem ho ze zadu. Když si vyčistil zuby otočil se na mě. "Miluju tě" řekl a spojil naše rty, "Já tebe" řekla jsem mezi polibky.

Mám dokonalou rodinu!...

První část je na světě! Omlouvám se že je tak krátká ale musím se připravovat, jelikož mám zítra narozky:D Nemůžu se dočkat:) Nevím jestli zítra a nebo v pátek vydám část, budu celý dva dny oslavovat tak nevím jestli budu mít čas. Snad se kapitola líbila:*...

Přátelství anebo Láska 2 /Ross Lynch a R5Kde žijí příběhy. Začni objevovat