Valentýn

82 4 0
                                    

*Ross*

Dneska je 14.2 což znamená jen jedno, je VALENTÝN. Pro Emily jsem nechal udělat srdce z růží, tak doufám že se jí to bude líbit. Nemáme teď zrovna mezi náma nejhezčí vztah, a jstou "holkou" jsme to tak nějak vyřešili, a ne, Emily jsem nepodvedl sice je pravda že na té fotce jsem měl ruku tak kde bych neměl mít, ale nic jiného se mezi námi nestalo.

Dneska večer máme rodinou večeři, příjdou k nám všichni, Riker, Jenny, Lexi, Ryland, Meggie, Camila, Rocky, Rydel, Ellington, moji rodiče a Emily rodiče, Rodiče Emily se rozhodli přiject budou u nás dva dny.

Emily o tom neví, má to být překvapení.

"Rossi? Zavolala na mě Emily z kuchyně. "Ano? Přešel jsem k ní a zezadu jsem ji objal. "Kdo má všechno přijít na večeři? Koukla se na mě.

"No celá rodina" odpověděl jsem jednoduše. "Aha" zamumlala. "Víš co je dneska za den" začal jsem ji lehce líbat na krku. "Jo je valentýn" pokrčila rameny. "A máš pro mě něco? Zeptal jsem se. "To ti neřeknu" otočila se na mě. "Proč? Vypískl jsem. "Protoč a teď mě pusť musím jít uklízet" dala mi pusu na tvář a odešla.

"Ach Jo, to teď budu dělat já? Řekl jsem si pro sebe. "Hokej" vykřikl jsem jak malý děcko a zkoušel najít ovladač od televize. "Lásko" zakřičel jsem na Emily. "No? Zakřičela zpátky. "Nevíš kde je ovladač? Zeptal jsem se doufajíc že řekne ano. "Měl by být na stole ne? Zeptala se. Znovu jsem se koukl na stůl a opravdu tam byl. "Jo díky" bleskově jsem zapl televizi a lehl do na gauč.

"Gól" zařval jsem když Emily přišla do obýváku. "Nekřič! Napomenula mě. Jen jsem protočil oči a koukal dál, když v tom jsem slyšel otevírání dveří.

"Ahoj tati" pozdravil mě Niko. "Ahoj" pozdravil jsem ho aniž bych odtrh oči od televize. "Na co koukáš? Přisedl si ke mě. "Na hokej" řekl jsem rychle. "Kdo hraje? Koukl na mě. "Amerika proti Brazílii" vzal jsem si ze stolu chipsy.

*Emily*

Ross a Nikolas koukají na hokej a já vařím oběd. Jsou dvě hodiny a já vůbec nic nestíhám. Kolem třetí má přijít Lexi mi pomoct.

Asi chcete vědět jestli já a Ross jsme v pořádku, tak ano jsme, ale jen přeci v něm nemám stoprocentní důvěru, taky kdo by měl že? Když váš manžel ošahával svojí "kamarádku". On si nejspíš myslí že budeme zase šťastný já teda ne, miluju ho ale né tak jako předtím, nevím jestli láska k němu nějak vyprchala to vážně netuším a už vůbec nevím jestli mě pořád miluje, ano říká mi to, jenže v jeho očích nejde vidět láska.

Bůh ví jak to bude mezi námi za týden, měsíc a nebo rok, třeba spolu nebudeme kdo ví, je ale smutný zahodit 10 let manželství.

Právě teď sedím v naší ložnici a prohlížím si fotky. Ross se někam vypařil a já nevím kam. Musím říct že fotek máme plno. Například jak Ross hraje na kytaru, nebo piano, fotky z Halloweena, fotky Lexi a Adama, Nikolase, z plesu atd...

 Například jak Ross hraje na kytaru, nebo piano, fotky z Halloweena, fotky Lexi a Adama, Nikolase, z plesu atd

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Přátelství anebo Láska 2 /Ross Lynch a R5Kde žijí příběhy. Začni objevovat