Jak se daří Emily a Rossovy? Emily zjistila že je těhotná ale bála se to říct Rossovy. Ross jí totiž řekl že víc jak dvě děti nechce ale když mu to Emily oznámila byl šťěstým bez sebe a doufal že bude mít opět holčičku, Ross věděl že Lexi už nemůže říkat princezno protože je dospělá ale pro něho to bude vždy jeho malá princezna. Lexi a Nikolas byli rádi že se jim narodí další člen rodiny. Všechno hrozně uteklo a Emily a Rossovy se narodila malá dcerka jménem Elli. Má krásné hnědé oči po Rossovy a světle hnědé vlásky po Emily. Skrátka je nádherná.
Lexi a Adamovy se narodil syn a dali mu jméno Austin. Austin je o několik měsíců starší než Elli. Austin je Adamův chlapeček a snaží se ho chránit.
Ell a Rydel mají dvojčátka, chlapečka a holčičku. Chlapeček se jmenuje Ben a holčička Nicol. Nevím co bych vám k nim ještě řekla jsou to Rydellington Forever!
Riker a Jenny jsou opravdu šťastný pár a jejich dcerka Emma je nadaná, Riker by si přál ještě chlapečka a to se mu také splnilo. Narodil se jim nádherný chlapeček jménem Charlie.
Rylandovy a Camile se za necelých pět mésíců narodí buďto syn nebo dcera, pohlavý miminka si nechtěli nechat říct.
Rockymu a Meggie se nakonec poštěstilo a mají syna jménem Luke. Jsou spolu šťastný a nic jim nechybý.
Všichni se mají dobře a jsou velká šťastná rodina!
The end...
Toto je oficiální konec tohohle příběhu:) Dala jsem si na něm opravdu záležet tak doufám že se líbí:) No a jak jsem se rozhodla? Založím si nový účet na Wattpadu a začnu zcela od začátku tak jak jsem si vždy přála, Budu se tam jmenovat Barborka, možná Barborka26 ještě uvidím, budu moc ráda kdyby jste se potom na můj nový profil koukly.
Chci vám poděkovat úplně za všechno! Moc si vážým lidí kteří četli můj příběh hlavně nikyR5er, všimla jsem si že četla můj příběh od začátku až sem a za to jsem jí moc vděčná:)
To by bylo asi všechno a já se svámi loučím u tohohle profilu, nejspíš až okolo večera si založím nový účet na tomhle ještě budu. Tak Ahoj a mějte se hezky♡♡♡
ČTEŠ
Přátelství anebo Láska 2 /Ross Lynch a R5
FanfictionEmily a Ross jsou už 10 let manželé a mají spolu dvě krásné děti, dceru Lexi Rosemary Lynch které je 18 let a je vdaná se svým přítelem Adamem, pak mají krásného syna Nikolase Thomase Lynch kterému je 13 let a chodí do 8 Třídy, co se za tich 10 let...