meraba arkadaşlar bu benim ilk hikayem bundan dolayı anlayışla karşılamanızı bekliyorum iyi okumalar.:)
Naked (Başlangıç)
Gün ışıgı yavaş yavaş gidiyordu ben ise yanıma en sevdiğim kitabımı almış sıcak çikolatamı içiyordum. Benim en yakın arkadaşım kitaplardırbir gün hiç kitap okumadan duramam. Pek fazla sosyal bir insan olmadığımdan çok arkadaşım yok.Tek arkadaşımm can dostum ise Jake.
5 yeşımdan beri onunla oyunlar oynar film izler deliler gibi müzikler söyler dans ederiz. Ama bu yaklaşık bir hafta öncesine kadardı. Jake şu anda new yorkta anesinden dolayı taşınmak zorunda kaldı. Annesi yeni bir adamla evlendiği için taşınmaya karar verdiler. Kocası bir iş adamı oldugundan dolayı en az 2 yılda bir şehir değiştirmek zorunda kalıyor. Jake annesini yanlız bırakmak istemiyor. Ben ise babamla yaşıyorum, annem ben daha küçükken bir trafik kazasında ölmüş, onu hiç tanimadım. Babamla yaşıyorum derken sadece babamın yaşadığını söylemek istemiştim. Babam çok ünlü bir iş adamı ,maddi durumumuz gayet iyi o yüzden o Pariste yaşıyor ben ise New orleansta yaşıyorum.lise ikiye gidiyorum ve büyüyünce spor hocası olmak istiyorum. Şuana kadar yüzücülükte bir kere dünya birincisi oldum. Herkes bana bunun harika olduğunu söylüyor bundan dolayı üniversiteyi tam burslu okuyabileceğimi söylüyor. Şu anda yaz tatilinin sonuna geldiğimizden dolayı alışverişe gerek. Bu arada benim adım jesica herkes bana güzelsin diyor fakat ben kendimi hiç güzel bulmuyorum. Tamam tamam belkide o kadar çirkin değilimdir. Boyum 1.75 kilom ise 45. siyah saçlı, deniz mavisi gözlü soluk beyaz bir teni olan kızlardanım. Bacaklarım yüzmeden dolayı uzun ve kaslı .Okulu çok seven tiplerden değilim, ders çalışmaktan nefret ederim ama kitaplara karşı bir zaafım var sanki kitap okumazsam hayat durmuş gibi oluyor.
Umarım beğenmişsinizdir ilk bölümü birazdan yayınlayacağım.