------------------------------------------------JAMES'İN AĞZINDAN ----------------------------------------------
Jesicanın beni tanıyamamsına çok şaşırdım iki yıl önce onunla takılmıştım ama bunu hatırlayamamasına hala inanamıyorum. Jake ile arkadaş olamlarından hoşlanmıyorum aslında Jesica onun nasıl bir piç olduğunu bilmiyo ama ona gösterebilirim eğer benimle arkadaş olursa ama bunu pek zannetmiyorum . Off bu lanet derste bitmek bilmiyo, derse gelmeden önce Jesinanın yanına oturmak için herşeyi ayarlamıştım. Hala beni hatırlayamamasını anlayamıyorum ,tamam belki biraz değişmiş olabilirim ama o kadarda değil yani ;saçlarımın rengi koyulaştı boyum bir 15 cm falan uzadı ve göz rengimi beğenmediğim için yeşil lens takıyordum. Neyse onun bebeğim kelimesinden nefret ettiğini bildiğim için ona sürekli bebeğim diyordum
------------------------------------------------------------OKULUN SON DERSİ-------------------------------------------------
Tanrım Jesica acayip tatlı bir şekilde derse odaklanmış notlar alıyordu. Dersleri parayla ödediğim için hiç takmıyordum sadece onu izleyip duruyodum. Ders bittiğinde hemen sınıftan çıkıp çıkışa doğru koşmaya başladı arkasından bende koşmaya başladım ve çıkış kapısının önünde onu yakaldım. Birşeyler konuştuktan veya bağırdıktan sonra onu dakmayıp dudaklarına yapıştım TANRIM DUDAKLARI FAZLASIYLA YUMUŞAKTI SANIRIM DAHA ONCE ÖPÜŞMEMİŞTİ hemen geri çekildi ve başka bir şeyler daha zırvaladıktan sonra yüzüme tokat attı ona pis pis sırıttım ve hepimiz biliyoruzki benden hoşlanıyorsun ............ ( zaten eski bölümde olanlardı buraları geçiyorum )
-----------------------------------------------------------ERTESİ GECE -----------------------------------------------------
Jesicanın bana hayran kalmasını istediğim için dar bir kot pantalon ve kaslarımı fazlasıyla belli eden bir t-shirt giydim spor aykkabısı ve siyah deri bir ceket giydim ve kapıdan çıktım tarif ettiği yer evime pek uzak olmadığından yürümeye karar verdim. Yanımda herzaman bir kulaklık taşırım kulağıma takıp slipknot açtımve yürümeye başladım yolda acıktığımı hissetim ve markete girip bir sandwich aldım ve yola tekrar koyuldum ........
Evine geldiğimde saat 8 olmuştu hemen evine girmeye çalıştım ama beni görevliler beni içeri almadı adımın james olduğunu söyledim ve bana burada beklemem gerktğini söylediler yaklaşık on dakika sonra bir adam beni içeriye davet etti sonunda diyip ilerlemeye başladım evi baya büyüktü bahçesinde süs havuzu vardı ve her yer limon ve elma ağaçlarıyla doluydu tabi her yerdeki beyaz ve kırmızı gülleri saymazsak , neyse evine girdim ve orada beklemeye başladım .
ARKADAŞLAR BUNDAN SONRA CİNSELLİK İÇERİYOR OKUMAK İSTEMEYEN BURALARI GEÇEBİLİR :)))))
İçeri girdiğimde hiç kimse yoktu üst kata çıktığımda inlemeler geliyodu inleme seslerini dinleyere hangi odada olduklarını buldum kapıyı dinlemeye başladım ve içerideki adam seni oyle bir sikicemki yarın yataktan çıkamıcaksın diyordu ve içeriden başka br kadın sesi geldi ve becer beni bebeğim diye bağırıyodu bu ses Jesicaya aitti inanamadım ve dinlemeye devam ettim adam benden günah gitti o zaman diyip herhalde daha fazla içine girmiş olucaktı ki Jsicanın inlemeli artmıştı yavaşça kapıyı araladım ve içeriye baktım adam bizim yaşımızdaydı ve çok sexsiydi bir anda kendimi çok tipsiz buldum demekki bu yüzden beni takmıyorudu onları dikizlemeye başladım adam Jesicanın vajinasını yalıyordu ve arada dilini sokuyordu Jesica bağırmaya ve inleme tekrardan başdı daha fazla izleyemedim ve odadan çıktım.
BURADAN SONRA CİNSELLİK BİTTİ OKUMAYA DEVAM EDEBİLİRSİNİZ :))
Daha fazla dayanamadım ve oradan ayrıldım eve gittiğimde ondan soğudum ve onunla konuşmamaya karar verdim sonuçta beni hiçbir zaman takmıcaktı problem olmazdı sadece onu görmeye gelmiştim ve tekrardan brezilyaya dönebilirdim yarın son kez onu görmeye gidicektim ve sonra karşısına tekrardan çıkmayacaktım çok garip gelebilir ama ben böyleyim kız gibi diyebilirsiniz ama duygularımı kapatabilen insanlardan biri değilim Jesica gibi duygudan arınmışta değilim o yüzdrn buradan ayrılıyorum
EVET ARKADAŞLAR BENCE UZUN BİR BÖLÜM OLDU UMARIM BEĞENMİŞŞİNİZDİR VOTLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER SİZİ SEİYORUM :)))))