MERABA ARKADAŞLAR KUSURURA BAKMAYIN DÜN AKŞAM BİRAZ İŞİM ÇIKTI VE YENİ BÖLÜMÜ YAYINLAYAMADIM. ;( NEYSE İYİ OKUMALAR :)))
JESİCANIN AGZINDANBu gün okul için alışverişe çıkacaktım en yakın arkadaşımla. Evet doğru duydunuz Jake geri geldi annesine katlanamamış be New Orleans'a geri döndü. Annesiyle yeni kocasını sevişirken yakalamış ve dayanamayıp babasını yanına geri döndü. Aynı liseye gidiyoruz. Jake çok kaslı 1.85 boylarında siyah saçlı ve defne yaprağı renginde yeşil gözleri ile acayip sexsi. Sabah benim evime ben tam alışverişe çıkıcakken süpriz yaptı. Acayip mutlu oldumonu görünce. Saat bir gibi alışverişmerkezine gidip bana alışveriş yapmaya karar verdik.Bu yıl kendime söz vermiştimgeçen yılki gibi ezik durumuna düşmeyecektim.bu yüzden bu yıl çok gösterişli olmasada çekici kıyafetler almaya karar verdim. Daha sonbaharda olmadığımızdan kendime süper mini şortlar aldım . Yeni bir tane sadece popomu kapatan siyah bir şort üstüne beya ve mavi desenli büstiyerler , altına da siyah ve ve mavi yüksek topuklu ayakkabı ile harika bir kombin oluşturdum. Ardından başka bir mağzaya girip sırtı açık mini koyu yeşil bir elbise aldım ve Jakele beraber dükkandan çıktım. Jake ilk önce aldıklarımı giymemi istemesede sonradan kabul etti. Zaten bana ne giyiceğimi söyleyemezdi. O kendisine beyaz kaslarını belli eden bir t-shirt, altına dar siyah bir jean pantolon aldı. Bunları alıp yan dükkanlardan birine girip deri bir ceket aldı bende kendime mavi bir tane deri ceket aldım . jake aldıklarını üstünde tekrar denedi ve inanılmaz derecede yakışıklı oldu. Bütün kızlar Jake ve beni izliyordu,arada sırada Jake onlara bakıyodu ve göz devirip ban ageri dönüyodu en sonunda dayanamayıp kulağıma ^^seni yanımızdaki kızlar gitsin diye öpücem sakın ters bir tepki verme^^ dedi ve bende hiç çakırmadan onayladım , kızlar bize ağızları açık bir şekilde bakarken Jake bana yaklaştı ve dudağımdan öpmeye başladı (tanrım acayip tatlı bir şekilde öpüşüyordu ) bende ona karşılık verdim ve sanırım bir dakika boyunca öpüştük. Öpüşmemiz bittiğinde ikimizde gülümüyorduk ve kızlar bize suratları asık bir şekilde baktılar ve önlerine dönüp yürümeye devam ettiler bizde arkalarından gülmeye başladık ne kadar güldük bilmiyorum ama gülmekten yorulmaya başlamıştık artık artık gülmemiz bittiğinde telefonuma bakmak aklıma gelmişti ve o sırada saatın 5 olduğunu gördüm ! NE ARA SAAT 5 OLMUŞTU !!! Karnımın acıktığını fark ettim ve jake dönüp ^^ yemek yiyelim mi acayi açım ^^ dedim ve oda ^^hele şukür be kızım sonunda aklına yemek yemek gedi burada açlık ölüyorum^^ . Ona güldüm ve sırtına dostça yumruk attım ve o da ay canım çok acıdı diyip dalga geçti alışveriş merkezinin en üs katına çıkp bir pizzacıya oturduk ve siparişlerimizi verdik ve beklemeye başladık yaklaşık bir 15 dk sonra pizzalarım geldi ve hemen pizzalara saldırdık ben margaritta yiyodum o ise siyh zeytinli pizza yiyordu yemeğimiz bitnce parayı ödeyip dışarıya çıktık.Sanırım uzun zamandır bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. Bizim eve yürümeye başladık Jake bu akşaam bizde kalıcaktı babasıylar arası pek iyi değildi o yüzden çoğu zaman olduğu gibi bize kaldı akşam saat 8 olmuştu ve biz eve daha yeni varmıştık on dakikalık yolu 1 saatte yürümüştük aman tanrım ne kadar yavaşız ! Eve geldiğimizde bir aksiyon filmi açıp izlemeye başladık. Tanrım YARIN OKULLAR AÇILIYOR ! HALA İNANAMIYORUM !!!!
EVET ARDAŞLAR UMARIM HİKAYEMİ BEĞENİYORSUNUZDUR YENİ BÖLÜM NE ZAMAN GELİR BİLMİYORUM BÜYÜK İHTİMALLE YARIN AKŞAMADA DOĞRU GELİR BELKİ BU AKŞAMDA YAYINLAYABİLİRİM AMA BİLMİYORUM ! NEYSE BEN SİZİ FAZLA TUTMİYİM TEKRARDAN OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER