bölüm 4

423 10 2
                                    

MERABA ARKADALAR BİLİYORUM UZUN ZAMANDIR YAZAMADIM AMA BUNU TELAFİ EDİCEM BU ARADA 132 OKUMAYA ULAŞTI VE BU SADECE İKİ GÜNDE GERÇEKLEŞTİ ÇOK SEVİNDİM SİZİ SEVİYORUM BUGÜN BÜYÜK İHTİMALLE İKİ BÖLÜM GELİCEK VE TATİLE GİRDİĞİMŞZDEN BU HAFTA HEP YENİ BÖLÜM YAZACAĞIM NEYSEN BEN SİZİ FAZLA TUTMIYIM İYİ OKUMALAR

JESİCANIN AĞZINDAN

Okul çıkışında kendimi pek iyi hissetmediğim içi zil çaldığı anda bahçeye çıkışa doğru koştum ,aslında Jake'i beklemem gerekiyordu ama kendimi tutamadım dışarı koştum arkamdan birinin geldiğini fark ettim arkama baktığımda yeni çoçukla burun buruna geldik hemen geri çekildim. Bir kaç saniye sonra bana sorular sormaya başladı.Bana ^^neden böyle davranıyorsun ^^ diye sorduğunda mide bulantısından ölmek üzereydim ve ona direk olarak ^^ sana ne be seninle uğraşıcak vaktim yok man kafalı ^^ dedim . Sonra arkama döndüm ve yürümeye devam edicekken beni tekrar kendine çevirdi ve öpmeye başladı TANRIM BU KADAR GÜZEL DUDAKLARI OLMAMLIYDI !!! Ne kadar istemesemde ondan hemen ayrılıp ne yaptığını sanıyosun ben orospu çocuğu diyip yüzüne tokadı yapıştırdım. Bu yıl farklı olucaktı hiç kimseye aşık olmucaktım eski jesica yoktu artık karşılarında artık yüz ifadesini değiştirebilen soğuk bir tip olucaktım . Ona baktığımda yüzünde pis bir sırıtış vardı  ^^ hepimiz biliyoruz ki bebeğim sen benden deli gibi hoşlanıyorsun ^^ ona bakıp hemen  sözüne karıştım ^^ bence o kadar götünü büyütmen iyi olmuş şimdi o koca egonu al ve götüne sok^^ dedim  sonra bana pis pis sırıtmaya devam etti ona öylece baka kalmıştım  o ise bana ^^ yoksa dilini mi yuttun? ^^ diye sormustu o an aklıma dahice bir plan gelmişti ona öyle bir oyun oynıcaktım ki bir daha yüzüme bakamıcaktı bundan dolaayı hemen yüzüme  bir gülümseme yerleştirip ona cevap verdim ^^ ne biliyim okadara yakışıklısınki ağzım açık kaldı valla ^^  dedim ve devam ettim ^^ adın ne senin ? ^^ dediğimde mutlu lmuş ki hemen sırttı ve adının James olduğunu söyledi. Devam ettim ve ^^ hey baksana bu akşam bizim evde küçük bir parti olucak gelmek istermisin? ^^ diye sordum oda hemen cevapladı ^^ tama gelirim ama evinin nerde olduğunu bilmiyorum ^^ dedi ona adresi atıcağımı söyledim ve telefon numarasını kayıt ettim ve akşam görüşürüz dedim ve oradan ayrıldım o sırada yanıma Jake geldi ve eve yürümeye başladık ona midemin bulandığnı söyledim oda hemen beni kucağına alıp öyle yürümeye devam etti ona ağırlığımı vermemek için boynuna sarıldım sanırım baya yorgundum ve gidene kadar uyuya kaldım Jake beni yatağıma bırakmıştı ve üstüme pijamalrımı giydirmişti uyandığımda inanılmaz utanmıştı beni çıplak görmüştü bunları düşünmeyi bıraktım ve saate baktım saat 9 du ve yanımda Jake kıvrılmış uyuyordu odadan çıkıp mutfağa gittim bir bardak su içip yatağa geri döndüm ve jakin yanına tekrardan kıvrıldım  sonra uyuya kalmışım ......

EVET ARKADAŞLAR BİLİYORUM KISA OLDU ÇÜNKÜ BU BİR GEÇİŞ BÖLÜMÜ GİBİ BİR ŞEYDİ DİĞER BÖLÜMDE JESİCANIN ALEXNADRA YA OH YOKSA JAKE ' Mİ DEMELİYİM BİR SÜPRİZİ OLUCAK OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKÜR EDERİM SİZ SEVİYORUM :)))

nakedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin