1

54 3 0
                                    

Zuchtend loop ik de school binnen. Zack staat al klaar bij mijn kluisje. Babe lacht hij en knuffelt me zodra ik ben aangekomen bij hem. Haii mompel ik. Wat is der vraagt hij bezorgd. Papa mompel ik opnieuw. Dit is Zack mijn beste vriend. Ookwel de badboy. Wat heeft hij gedaan vraagt hij door. Niks Zack zeg ik en kijk hem aan. Laat zien zegt hij een tikkeltje boos. Ik loop snel weg. Laat me met rust schreeuw ik nog. Ik weet zeker dat Zack mij achterna komt. Zack pakt mijn hand. Kom fluisterd hij hees. Ik slik. Hij neemt me mee naar zijn vrienden. Meteen zie ik Justin zitten en zucht. Arrogante kwal.

Laat me nou zien zegt Zack. Oke mompel ik. Iedereen is druk in gesprek dus laat ik het zien. Ik trek mijn shirt zacht omhoog. Waar een grote rode plek tevoorschijn komt. Zack wilt het aanraken maar ik pak zijn hand. Niet doen mompel ik. De tranen staan in mijn ogen. Holy shit hoe komt dat roept Taylor geschrokken. Snel trek ik mijn shirt naar beneden. Op dat moment komt Larissa aanlopen. Ookwel de slut van school. Justin roept ze hoog. Ik zucht en laat me tegen Zack vallen. Even brand de wond maar ik negeer het. Zack lacht zacht. Slut mompelt Justin. Ik moet mijn lach inhouden. Larissa schreeuwd iets en loopt weg. Zacht proest het uit. Ik kijk hem lachend aan. Wie heeft dat nou gedaan zegt Taylor. Direct is iedereen stil. Papa mompel en kijk naar mijn nagels...

The BadGuyWhere stories live. Discover now