Kom hier hoor ik mijn vader schreeuwen. Zo te horen komt hij ons achterna. Oh shit mompel ik. Ik duw Justin achter mijn deur. Ik gebaar dat hij stil moet zijn. De deur vliegt open. Ookwel tegen Justin aan. Mijn vader staat kwaad in de deur opening. Ik slik. Wat ga je doen vraagt hij verbaasd. Weg mompel ik en pak mijn tas verder in. Dacht het niet slet roept hij. Hoezo dat nou weer begin ik te schreeuwen. Ik geef mijn maagdelijkheid niet zomaar weg schreeuw ik. Hoe kan ik dan een slet zijn he ga ik verder. Mijn wang brand. Hij sloeg me. Een knietje in mijn buik volgt. Hij trapt hard tegen mijn rug aan. Stop begin ik te huilen. Opeens voel ik niks meer. We gaan roept Justin. Papa zie ik bewusteloos op de grond liggen. Justin helpt me overeind. Hij pakt mijn laatste spullen. Onderbroeken en BH's akward. Kom zegt hij. Ik steun op hem. Alles doet zo pijn..
Wat is er gebeurd schreeuwd Zack als we thuis zijn aangekomen. Zack huil ik alleen maar. Hij pakt me vast. Au mompel ik huilend. Sorry zegt Zack. Kom laat ons kijken. Nee dan zien ze mijn sneeen.. ik schud mijn hoofd. Maar Zack heeft mijn shirt al uit. Overal zie je sneedjes zitten van mijn vader. Ik slik. Holy shit mompelt Justin. Kom hier zegt hij snel. Zack zet me tussen zijn benen. Justin verzorgt alles. Het prikt. Ik staar voor me uit. Justin kijkt me bezorgt aan. Ik knuffel hem snel. Hij heeft me gered..
YOU ARE READING
The BadGuy
FanfictionJustin Bieber is verliefd op Marloes Walker. Maar helaas ziet Marloes het allemaal niet zitten. Zal Justin het hendelen kunnen? Is hij veranderd?