Ma trezesc si imi dau seama ca a fost un vis... Un cosmar.
Ma ridic in capul oaselor, dau navala in dulp, imi iau o pereche de pantaloni scurti si un tricou larg, imi smulg telefonul de la incarcat, ora 01:47... Intru in baie.
Dau drumul la apa rece... Astept ca apa sa umple cada. Ma analzez in oglinda, complet goala si vulnerabila... Cat de proasta pot fi, cum pot crede ca un barbat perfect, ingonjurat de o multime de fete cu un corp perfect, cu o minte rationala, matura, care stiu ce vor de la un baiat, se poate uita la mine, o fata asimetrica si copilaroasa, care nu poate avea grija de ea de una singura, care se raneste si plange des, o incepatoare a vietii, o regina alba in amenintatul drum.
Intru in apa si ma scufund pana dau cu capul de fundul cazi... O pereche de brate imi invaluie trupul, acoprindu-mi feminitatea, si facand-o secretul lui... Un trup fierbinte ma incalzeste. Stau intre soldurile lui. Imi ridic privirea si dau de acelasi chip tandru, de aceeasi ochi blanzi, aceleasi buze trandafirii, care , mi-au lipsit ata de mult. Se uita la mine, fara sa-mi vorbeasca, fara sa ma alinte... Il prind de ceafa si ii aplec capul, astfel buzele mele ajungand sa-i sarute gatul... Mainile lui mari imi dau senzatia de sigurata, atitudinea lui de bad boy insensibil se schimba in baiatul grijuliu si afectos in prezenta mea. E al meu... Sunt a lui.
Deschid ochii inlacrimati si imi dau seama ca imaginatia imi fura ratiunea, luandu-i locul si facundu-ma sa sufar. Il iubesc. Ma iubeste. Dar atuci de ce ne-am racit atat de tare? De ce nu ne mai virbim?
YOU ARE READING
Eu
RomanceE o poveste pe care am scris-o de mult, intr-o noapte trazie. E o poveste a mintii umane, a suferintei si a iubrii in acelasi timp. Aceste doua sentimente se imbie, se amesteca oferind cititorului oportunitatea de a le simtii intens.