9.Totul capata forme

43 2 0
                                    

-Deschideti usa. Ai mei sunt.a spus Crawyo.In sfarsit, ceea ce am asteptat se adevereste.
-Micilor supereroi, este vremea sa va indepliniti soarta.
-Cautati peste tot. Scormoniti in orice coltisor.Trebuie sa se ascunda pe sub mobile ca gandacii. Josnic, dar tipic unor copii.. Tot gandul la de-a v-ati  ascunselea le e.
Bufnituri si strigate aspre au acoperit linistea din biblioteca.Totul era  rasturnat, cu fata in jos.Dezastrul se marea odata cu patrunderea ,,Extraterestrilor Querini" in incapere.
-La naiba.Unde sunt copii astia?!a spus Crawyo. Incep sa imi ies din minti. Ma distrugeti cu totii. Ati face bine sa va arati sau o sa vi se intample ceva mai rau. Iesiti odata.
-Domnule, am cautat destul de mult. Cred ca totusi nu mai sunt aici. Poate am comis o greseala la citirea localizarii.a spus unul dintre membrii armatei sale.
-Este numai vina voastra, natangilor. Acum ce facem?! Va avertizez ca daca nu imi dati un raspuns va extermin.Nu am nevoie de nefolositori.
-Desigur. Propun sa folosim ,,bila amprentelor". Astfel, vom putea observa pe unde au umblat si cu ce scop au venit aici.
-Dati-i drumul.a spus Crawyo.
O mare de fum s-a asternut. Pe deasupra se zareau amprentele copiilor.Erau urmele lasate. Bila doar trebuia sa patruleze si sa imprastie fum necontenit.
-Activati-va mastile.a spus Crawyo.
In acel moment, din bratele si gatul lor a iesit un fel de costum din metal. Nu unul obisnuit, ci special conceput pentru ei. Le iesea prin piele si le invelea trupul. Exact cum o testoasa este aparata de carapacea sa.
-Aha..deci s-au chinuit ceva timp sa gaseasca ce le trebuie si tot nu au reusit sa mascheze totul. Niste simplii copii. Le-a scapat un detaliu important. Orice ar fi luat, avea nevoie de o cheie albastra, mare si neobisnuit de zimtata pentru a se deschide, cu felurile forme care alcatuiau cuvantul ,,HARTA". Asadar cautau o harta.a spus Crawyo.
-Folositi aparatele ca sa scanati amprentele. Vom afla cine a scapat cheia pe jos. El trebuie sa stie cele mai multe lucruri despre harta. De el avem avem nevoie in primul rand. Descoperiti ale cui amprente sunt fiecare.Ne trebuie dovezi clare.a spus subalternul, domnul Buraky.
In acel moment, raze rosii au acoperit atmosfera. Iesea fum. Tehnologia dezvaluie mai multe mistere in ceea ce priveste scanarea amprentelor.
-Am reusit. Cea de care depindem este Myramar.Pe cheie se vad clar amprentele ei. Exact cea mai importanta persoana pentru victima noastra principala, Andoreea.Mergeti afara si masurati directile in care a decolat nava.Folositi aparatul de masurare a vitezei, a orei si a directiei de zbor, care poate detecta tot chiar pe kilometri intregi.

Casa ce se ascundea in scobitura din munte este minunata. Nu mai ste aceeasi care se zarea din ceruri. E spatioasa si foarte bine proiectata. Camerele sunt fix 9 si toate sunt exact asa cum isi doreste fiecare. ~La mine in camera, de exemplu, sunt tablouri cu poze tip vintage cu noi toti, un pat comfortabil si o masuta de aranjat. Nu intelegeam la ce aveam nevoie de toate astea. De parca in situatile astea mai trebuia sa aratam bine.Totul parea superficial. Ei bine, daca lumea ar fi normala si nu ar fi totul distrus, as putea afirma ca Aryna a facut chiar o treaba buna cu aranjarea camerei. Stiu ca tot ce isi doreste este sa ne faca sa ne simtim acasa si sa ne relaxam putin dupa un timp extenuant pe care l-am petrecut pe drumuri.~
-V-ati acomodat?a spus Aryna.Ma tem ca asta nu poate dura prea mult timp. Stiti care e scopul vostru, da?
-Da..asta mai poate sa astepte. a spus Edury. Adica, vreau sa spun, daca nu putem face asta? Daca este ceva prea greu pentru niste copii?Stiu ca trebuie sa salvam lumea, dar toata treaba asta ma inspaimanta. Cred ca as prefera sa fiu cel care trebuie sa fie salvat, nu salvatorul...a zis pe un ton dezamagit Edury.
-Nu poti spune asta. Suntem alesii.a spus Mathew. Stiu ca iti este frica pentru ca toti ne simtim incordati. Nimanui nu-i place situatia asta asa ca trebuie sa o indreptam. Am fost salvati cu un scop: salvarea omenirii de pe planeta Zorak si distrugerea .,Extraterestrilor Querini".a zis hotarat Mathew.
-Avem un motiv intemeiat pentru care ne aflam aici. Am spus.Si trebuie sa luptam ca sa nu ne spulberam visele, idealurile si sa nu ne dezamagim semenii.Suntem singura speranta.Nu putem lasa sa astepte o lume intreaga. Am fi lasii care stau sa se pazeasca pe ei insisi.am incheiat.
-Acum tot ce trebuie sa facem este sa le luam urma inamicilor nostri si sa descoperim cum de ne gasesc de fiecare data. Mi-e greu sa cred ca vreunul dintre noi este tradator. Nici nu vreau sa ma gandesc.a spus Aryna.De fapt, am o surpriza pentru voi. Veniti.
Am coborat intr-o camera subterana. Ca un laborator. Mirosea a substante chimice. Sala era decorata cu aparate ultraperformante si arme de ultima ora.
-De unde ai toate astea?a spus Davery. Este uimitor.
-Eu le-am creat. Este o super-putere de-a mea. Pot crea din niste simple materiale, inventii nemaintalnite. Cu astea putem incepe planul de atacare.Nu trebuie sa ii mai lasam pe ei sa ne atace. Trebuie sa actionam si noi intr-un tarziu, dar trebuie sa fim pregatiti.a spus Aryna. De exemplu, acesta, Observatorul, ne ajuta sa vedem tot ceea ce nu este in regula din planul cosmic. Iese la suprafata din pamant, aratand ca un copac. Ei bine, pe ramurile sale se afla un centru de cercetare pentru fiecare dintre noi, dotat cu binocluri si aparate emitatoare prin care sa comunicam si microfoane de inregistrare a undelor sonore care sunt emise dinspre cer.Camerele sunt sub forma unor frunze pe care le atingi si te invelesc..apoi dai de incaperea contruita. Fiecare dintre noi trebuie sa se identifice cumva, de exemplu:Por favor show me the secret.a explicat Aryna.
-Este uimitor. Cand putem sa le testam?a spus Derany.
-Cel mai bine ar fi sa ne odihim in seara asta pentru ca o relaxare este bine meritata.Maine,la ivirea zorilor zilei, vom porni in actiune.

-Au luat-o pe directia N-V, domnule.
-Acum mergem la sediul nostru pentru a ne planifica mai bine urmatoarele atacuri. In dimineata ce urmeaza, vreau sa ii surprindem si sa ne indeplinim in sfarsit sarcina: capturarea lui Myramar, Davery, Edury si Andrerury.Asa ii dezamagim pe Mathew, Andoreea, Vlawermy si
Derany. Va fi o placere sa ii vad asa de deprimati. Fortele o sa li se slabeasca.O oportunitate foarte mare... 

O lume fara de sperantaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum