İstenen İlkler

8 0 0
                                    

Başkalarına karşın mükemmel bir kişilik olmak için çok mu çaba sarf etmeli , yoksa her insan kendine göre mükemmel mi ? Bunu bilmeden yolumuza öylece devam ediyoruz işte her şey bir yana kendime göre daha neyin doğru neyin yanlış olduğu bilmiyorum , gencim , toyum , tecrübesizim , hayat karşımıza çıkardığı kişilerle bizi sınıyor mu yoksa canımız yandıkça tecrübeler edinmemizi mi istiyor bilmiyorum. Anlamaya çalışmıyorum da tecrübelerden pay çıkarıcağım yaşta değilim ... Aslında hala geçmişten başlayacak olursak o zamanlar bu soruların hiç biri aklıma gelmiyordu gelseydi bir mucize olurdu zaten. Saçmaydı benim için bir şeylere kafa yormak uğraşmak ağlamak üzülmek sanki her şey eğlenceydi taa ki onu görene kadar... Sanırım ulaşılmazdı yada ulaşılmazı oynuyordu bilemiyorum bir rastladım iki rastladım kendine has bir özgüveni kimseyi görmez bir tavrı vardı hareketleri konuşması öyle derinden etkilemişti ki kendim bile farkında değildim konuşmak istedikçe nerden başlasam soruları kafamda dört dönüyordu keza benim için değil açılmak kendime dahi bazı şeyleri zor itiraf eden biri olduğumu düşünürsek ve bir aslan burcu olarak ön planda ki gururumu hiçe sayamayacağımı düşünürsek imkansızlığın dibini yaşadığımı söyleyebiliriz. Kendine has tavırları bazen açıklar veriyordu sadece tek davranışı onu ele veriyordu .... O öyle bir işlevdi ki kelimeleri kifayetsizleştirmekle kalmıyor , insan koca bir ahh çekiyordu... Nedir o bakışlar... Kitlendiğin o an, utandıkça , onun baktığını fark ettikçe kafanı aniden çevirişine neden olan o kaçamak bakışlar... Zaman geçtikçe kendime itirafını zor ettiğim ancak birine söylemezsem de dolup taşacağımı fark ettiğim o anlarda çareyi en yakınım Seline'e anlatmakta bulmuştum ve koca sürprizle karşılaşmıştım onunda Jake'in yakın arkadaşı olan Bob'dan hoşlandığını öğrenmiştim, o kadar değişikti ki sanki yalnızlığımı paylaşan içi içine sığmayan duygularımı yaşayan biri daha vardı. Seline ile duygularımızı açtıkça daha da birbirimize benzediğimizi görmüştük onlara odaklanmıştık gün geçtikçe daha onlara baktık daha takip ettik daha ilgi çekmeye çalıştık müzikler dinleyerek onları izledik "aa oda baktı" tepkileri ile sevinçten delirdik sürekli onların gözlerinin önünde olmaya çalıştık didindik ve onlarında bizi fark ettiğini görebiliyorduk. Kesinlikle ama bu yaptıklarımızı fark etmemişlerdi kendimizi rezil etmemiştik aslında tamamen kendimizi egosuz övmek gerekirse görünüşümüzün etkisiydi , dikkatlerini çekmiştik ve mutluyduk bakıştıkça farkımızda oldukça birbirimizin daha da mutlu oluyorduk , her şey olumlu güzel heyecanlı devam ediyordu fakat çat kapı hayatıma giren birinin bütün dengeleri değiştirecek olmasından haberisizdim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Büyük UmutlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin