The Creature // h.s. // ~ Colaborare AndyAndrea4 ~

1.7K 41 16
                                    

~feedback~

PERSPECTIVA   AUTORULUI 

25.05.1923

O seara ploioasa si innorata . "Perfecta" pentru o patrulare de noapte intr-o casa din mijlocul padurii.

Casa aceea nu era orice fel de casa. O casa de nebuni, am putea spune . Plina de copii si oameni bolnavi mintal . Diferite varste si sexuri . Fiecare imbracat mai murdar si neingrijit  . 

Toti ''prizonierii'' nu stiau sa vorbeasca . Ei toti rosteau diferite sunete ,dar nimeni nu ii intelegeau .

La etajul 1 , erau copii de varsta cuprinsa intre 5-15 ani .

La etajul 2 , copii intre 15-21 .

Dar la etajul 2 , erau copii cei mai dubiosi si mai descompusi . Cei mai sireti , si faceau orice numai sa fie eliberati .

Patrularea a inceput mai devreme , la etajul 2 . 

Femeia care v-a lucra o noapte intreaga in acel ''iad'' ,  se numeste Holly James . Are parul blond,mai cret si foarte bine ingrijit . Era cea mai frumoasa femeie din acel loc . De asemenea cea mai tanara care lucreaza acolo .Se plimba prin toate holurile , evident , pentru a spiona fiecare miscare a detinutilor . Fiecare miscare putea fii fatala . Deci mai bine investiga absolut totul . 

Trecu imediat la un alt hol , unde erau copii mai nebuni si care faceau absolut,dar absolut orice sa evadeze , evident . 

Holly a ajuns in sfarsit la celula celor mai nebuni si pusi pe glume detinuti . Nimeni ,dar nimeni nu stia cum ii cheama . Dar pe celula scria Harry si Liam .Asa lucratorii puteau sa ii deosebeasca oricand si oriunde .

 Harry  si Liam  se uitau foarte rece catre Holly . Holly le-a raspuns cu aceeasi privire . Harry s-a ridicat de pe jos , si s-a indreptat catre usa uitandu-se dupa Holly . Liam a actionat la fel . 

Harry a inceput sa rada si sa ii zica ceva lui Liam , dar daca ar fii auzit cineva, nu ar fii inteles,pentru ca limbajul lor suna cam asa : Mrrr , aaar , grr , hahaha . 

Holly auzind vocile  , s-a indreptat catre celula celor doi . Uitandu-se la ei foarte suspicios .Harry     s-a prefacut a fii cuminte, la fel a facut si colegul sau de celula. Holly neintelegand ce au spus ,i-au lasat in pace . Cand Holly s-a intors , a aparut Mr. Cox , seful acelui spital . 

-Domnisoara Holly , cum merge treaba ? A intrebat cu blandete .

-De minune , dar din nou ,Harry si Liam par ca si cum ar pune ceva la cale.

-Nu iti fa griji,a spus el , sunt niste copii , nu pot sa faca nimic . Nici macar nu pot sa manance singuri  . 

-Da , aveti dreptate , Mr Cox . A spus Holly .

Intre timp , Harry s-a plictisit , si a incercat a mia oara acelasi locuri prin care ar fi putut evada,dar erau incuiate . 

Harry a strigat pentru ultima data in acea celula . 

S-a indreptat catre Holly , ea fiind cu spatele la el , si Harry i-a luat o agrafa din par .

Dupa ce i-a reusit planul s-a intors in liniste catre Liam si amandoi au inceput sa topaie de fericire.

-Sper ca voi nu veti face nimic iesit din comun , va previn,a spus Holly .

Dupa ce Holly a iesit din hol , Harry a incercat sa deschida usa cu agrafa aceea . 

BOOM.

Dupa ce au observat ca se balangane usa  in semn de ''este deschisa ''  au iesit repede,repede amandoi . 

Vazandu-i si pe ceilalti detinuti salivand la gandul de libertate , Harry a spus : 

-Grr gr  mr , hahahahaaha . 

Harry si Liam  au iesit incet din hol .Au zarit-o pe Holly singura pe celalalte holuri . Harry a prins viteza si a doborat-o . A inceput sa o stranga de gat , provocandu-i astfel moartea . Liam a inceput sa ii rupa ambele urechi si le-a mancat cu mare pofta . Sangele a iesit tasnind din ea , iar Harry si Liam s-au indreptat catre butonul pe care scria ,,  DESCHIDETI TOATE CELULELE ''  .

Astfel toate creaturile au fost eliberate  .iar toti cei ce lucrau acolo au ajuns sa fie devorati si canibalizati.

~end of feedback~ 

The Creature •harry styles•liam payne«Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum