Poté co Aaronovi všechno řekla, rozhodla se, že to samé udělá i se svým tátou. Chtěla Johnovi říct všechno co se z deníku Margaret dověděla. Musela mu to říct. Otřela si mokrou tvář a šla do Velké síně. Tam narazila na Johna a Leeho. Prohrabovali se hromadou papírů pohřešovaných v nedávné době. ,,Tati, můžu s tebou mluvit??" ,,Samozřejmě." ,,O samotě." Mrkla na Leeho. ,,Půjdu se podívat za Jamiem a děckama. Stejně toho bylo pro dnešek až moc." Vzal si svůj červený kabát ze židle a nechal je o samotě. Eleanor se posadila na jeho místo. ,,Oni to věděli." Spustila.
John na zůstal jen nechápavě zírat. ,,Zpomal...." Snažil se jí uklidnit. ,,Kdo?? Co??" Podíval se na ni nechápavě. Hodila na stůl deník a Eleanor začala vyprávět. ,,Našli jsme ho, když jsme prohledávali dům Lightwoodových. Patřil Margaret, mé babičce. Psala v něm vše co se tehdy stalo, i o tom jak Samanta zemřela."
John si deník prolistoval. ,,Píše tam, že ví, o tom rituálu. Věděla, že nevyšel, že se něco zvrtlo. Ale co je nejdůležitější, věděla, že Samanta je stále naživu. Lidské tělo zemře ale duše bude volná. Píše tam i tom jak se máma začala chovat, ty víš jak." ,,To vím."
,,Nedává to ale smysl." Zaprotestovala. ,,Když to všechno věděli, proč nám nic neřekli?? Proč si to nechali pro sebe??" ,,Ty jsi je neznala tak jako já, Eleanor." Podíval se na ni. ,,Frank byl hodně zásadový muž. Držel se tradic a zákonů." Vyprávěl jí John.
,,Musíš to brát takhle," Začal. ,,Samanta pro ně byla přítěží. Byla nečistá. A navíc to ani nebyla Frankova dcera. Nebyla jeho, a to bylo to nejhorší." Eleanor poslouchala každé jeho slovo. ,,V rodině Lightwoodových platí, že se vždy drží se svými, a nikdy proti nim nepůjdou. Za každou cenu. A to, bylo to čeho se Frank držel."
,,Takže, když se dozvěděl o tom že je Samanta mrtvá, byl vlastně rád." Zamyslela se nad tím. ,,Rozhodně se mu ulevilo. Jedna z jeho starostí byla pryč, ale jedna stále zůstala." ,,Jaká??" ,,Margaret." Eleanor ale nechápala kam tím míří. ,,Byla to jeho žena, ale podvedla ho. Musel se ujistit aby se to už nestalo. Nechal na svou ženu seslat kletbu uzamknutí. Uvázalo to její duši k jeho. Nejspíš byla mrtvá dřív než ji Samanta zabila."Eleanor se jen dívala do stolu. ,,Nesmíš jí to mít za zlé, Eleanor. Pokud to skutečně věděla, nemohla nám nic říct."
,,A Frank by nám taky nic neřekl." Dodala. ,,Přesně." Potvrdil jí to. ,,Měla bys ale vědět i něco jiného." Sklonil oči k papírům. ,,Ať už byli Frank nebo Margaret jacíkoliv, měli tě strašně moc rádi." Chytl ji za ruku. ,,Byla jsi jejich jediné vnouče. Někdy mi přišlo, že tě Margaret bere jako dceru než vnučku."
,,Zjistili jste už něco, co by nám pomohlo při hledání??" Změnila téma. ,,Nic moc. Spíš vůbec nic. Jen jsme našli další pohřešované. Jsou mezi nimi i děti, dokonce i mladší než je Shannen." ,,Už jsem jich tam taky pár našla." Podotkla.
,,Nevím jaká ve skutečnosti Samanta byla, ale nikdo nemůže být taková zrůda aby zabíjela malé děti." V tu chvíli Eleanor dostala nápad. Nápad, který ještě všechno změní.
.....
Lee procházel chladnou kamennou chodbou do pokoje jeho a Jamieho. Byla to malá místnost s velkou postelí s nebesy, skříní a s alchymistickou výbavou, která patřila Jamiemu. V pokoji byla ale jen Christina a Alan.
Christina seděla na posteli s knihou a Alan v křesle v rohu místnosti, také s knihou v ruce. ,,Jsem si říkal, že je tu nějaké podivné ticho." Pronesl Lee, když se rozhlédl po místnosti. ,,A co bys taky čekal, když nás tu táta nechal jen s pitomýma knihama." Řekl Alan naštvaně.
,,Má tu důležitou práci a to přece víš." Zkoušela na něj promluvit jeho sestra. Ale bohužel to moc nepomáhalo. ,,Tvá sestra má pravdu." Přidal se ke Christině Lee. ,,Mně už je to jedno. Chci domů!!" Rozkřikl se a máchl rukama kolem sebe.
,,Proč tu vlastně pořád ještě zůstáváme??" Probodával svého tátu naštvaným pohledem. ,,Alane, už jsme se o tom bavili." Šel k němu blíž. ,,Tohle je teď náš domov. Chceme vás udržet v bezpečí. To je celé. Ty s tvá sestra jste pro nás vším, a oba to moc dobře víte."
,,Tohle všechno jsou jen povídačky. Těch jste nám už navykládali několik." Prošel kolem něj, byl na odchodu, když se ještě jednou podíval na svého tátu, pak za sebou prásknul dveřmi. ,,On to takhle nemyslel. Víš to, že ano??" Přišla k němu Christina blíž. ,,Je toho teď na něj moc." Lee jen přikývl.
,,Běž za ostatními. A hlavně za ním. Ať neudělá nějakou hloupost." Christina jen přikývla a šla za svým bratrem. Ve dveřích se ale ještě potkala s Jamiem. ,,Tady jsi." Řekl Lee nadšeně, když ho uviděl. ,,Jdu si jen pro pár papírů. Je schůze. John ji svolal do Velké síně." Oznámil mu.
,,Děje se snad něco??" Lee se zatvářil zaraženě. ,,To nevím. Ale myslím, že se něco dít teprve bude. Mám takový zvláštní pocit. Nevím co to může znamenat." Přehraboval se na stole. ,,Tady to je." Vytáhl pár, staře vyhlížejících papírů, a otočil se zpátky na svého muže.
Společně pak oba vyrazili do Velké síně. Tam už na ně všichni čekali. Jamie a Lee byli poslední, kteří u stolu ještě nebyli. Lee se usadil vedle Drakea a Jamie naproti němu. ,,Když už tu jsme všichni, můžeme začít." Luke se porozhlédl po místnosti. U stolu opět seděla ta stejná parta.
,,Bratrstvu se dostali zprávy o zvířecích útocích na dálnici od vašeho města." Oznámil jim. ,,Navíc se stále pohřešuje obrovské množství lidí. A jejich počty pořád rostou. Máte nějaké nápady jak by to mohlo souviset se Samantou??" Rozhlédl se po místnosti. Jamie zvedl ruku. V tu chvíli se ale stalo něco co všem vyrazilo dech.
Z chodby se ozval strašlivý křik. ,,Shannen..." Šeptla Eleanor a běžela ke dveřím. Když ke rozrazila, uviděla na schodišti stát Shannen. Nebyla to ale ta malá roztomilá holčička, jakou znala. Její oči byly úplně černé, kůže bílá jako papír a výraz její tváře jen povrzoval její vražedný zjev.
Vpravé ruce držela dýku, a druhou držela Christinu za vlasy. Dýku jí držela u krku. Christina se pokoušela dostat se z jejího sevření. Shannen nejspíš byla i o dost silnější. Eleanor ji vůbec nepoznávala. Hned za ní se zastavili Jamie, Lee, Drake, Aaron a Luke. Všichni se dívali na Shannen.
Nahánělo jim to strach.
Ahojky :)
Po delší době opět další kapitola!! Eleanor je zpátky!! Užijte si ji.
Zatím ahojky,
EnKey01
ČTEŠ
Deník Vlka: Staré dědictví
WerewolfŽivot Eleanor Hennig byl už od malička propletený se zlem.Před 15 lety si myslela, že největší zlo ze všech, porazila. To se ale spletla. Zlo si nedá pokoj. A tentokrát bude chtít i něco víc než to o co tolik bojovalo minule. Eleanor Hennig(teď už...