Bölüm 1

63 5 5
                                    

Marinette nin ağzından
Çok mutluyum yarın liseye başlayacağım yeni okul yeni arkadaşlar biraz zor olsada umarım ki alışacağım...
Gabriel:Mari kızım bir gelir misin?
Mari:Geliyoorum baba abi sende gelsene
Sasuke:Seni bekliyooruz Mari
Gabriel:Kızım yarın herkes velisiyle okula gidiyor ama benim iş için acil Amerika'ya gitmem lazım seninle de abin gelecek özür olarak sana bu elbiseyi hazırladım.(medya altına da beyaz spor ayakkabı)
Mari:Önemli değil baba sen işine git ayrıca çok teşekkür ederim.
Babam gitti evde ben ve abim kaldık biraz televizyon izledikden sonra yatıp uyuduk.
sabah
Abiiiiiiiii geç kacaz
Mari hadi giyin sen ben de giyiniyorum sonra giderken bir şeyler atıştırırız
Tamam abiii
İkisi de giyinirler limuzine binip giderler.
Marinette'in ağzından
Çok heycanlıyım yanımda abim olsa dahi biraz korkuyordum sanki.
Mari daldın gittin abicim hadi geldik artık.
Geldim
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evet okula  geldik abimin elini kıracak gibi sıkıyordum abimde elimi bırakıp bana sarıldı kendimi sanki güvendeymiş gibihissettim içeri girdiğimde herkez bize baktı abim bana doğru  eğilip "tamam prenses bir şey yok çekinme" dedi sessizce bende abimin kulağına yaklaşıp "abi sanırım bizi sevgili sandılar" dedim ikimizde kıkırdadık...
Sonra bir anda iki çift yeşil gözün bana baktığını anladım bir süre bakıştık.En son abimle bir sıraya oturduk önümüzde o çocuk vardı ,duyduğuma göre adı Adrien'mış.
Adrien'ın ağzından
O kıza resmen aşık olmuştum ilk görüşte aşk işte buymuş demekki yanında olan erkekle resmen sarmaş dolaşlardı onları gördükçe sinirlerim hopluyo resmen...
Marinette'in ağzından
Öğretmen herkeze kendinive velisini tanıtıyordu.Herkesin yanında annesi vardı neredeyse benim gözlerim dolmaya başladı.Abim bana"Ne ooldu prenses?" diye sordu.Bende"Yok bişey abi aklıma annem geldi."geldi dedim abimde "Tamam o zaman prenses " dedi.Sıra artık bana gelmişti.Ben kalkıp"Adım Marinette Agreste modelim babam Gabriel Agreste moda tasarımcısı yanımda olan abim Sasuke Agreste de model annem... annem...o öldü"diyip yerime oturdum gözlerimin dolduğunu hissettim abim bana "Yok birşey"diyip sarıldı ben duraksadım tahmin ettiğim gibi adı Adrien'dı...
Herkes velisini uğurlarken ben de abimi uğurladım o da gitti. Sınıfa girdiğimde İvan ve Nino diye bildiğim çocuklar hariç bütün erkekler benimle tokalaşmak için sıraya girmişti.Hepsiyle tanıştım.Kulağım kızların toplandığı yere kaydı ve abimi konuştuklarını duyunca biraz kıkırdadım.Yanıma Adrien adlı tatlı çocuk oturdu ve bana "Şeyyy Marinette b- bugün bir yerde bu-buluşabilir mi-miyiz?"dedi ben de"Şey aslında saat 1.00'de çekimim var 2.30 gibi buluşabiliriz."dedim o da çok mutlu oldu ve bana "Tamam o zaman."dedi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Abiiii ben çıkıyorum" "Tamam da nereye?""Gelince anlatırım""Görüşürüz o zaman.""bye bye"
Buluşmada
"Evet Adrien seni dinliyorum"
"Bennnnn şşeeeeyyyy..."
Ve bitti yb gelir dedim hadi bye yorum ve voteleri unutmayalım emeğe saygı...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 31, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HERŞEY TERSİNE DÖNDÜ(ADRİNETTE)Where stories live. Discover now