1.BÖLÜM

18 1 0
                                    











"Nehir , hazır mısın canım ?"

"Hazırım abi , geliyorum. "

Hızla aşağıya indim ve evdekilere gittiğimizi haber verdikten sonra dışarıya çıktım.

Abim arabasının içinde beni bekliyordu. Hemen abimin yanına geçip oturdum. Abim de gaza bastı ve yola çıkmış olduk. Abime baktığımda her zamanki gibi şık ve spor bir şekilde giyinmiş olduğunu gördüm.
Ben ise üzerimdekilerle abime göre fazla resmi gözüküyordum. Sonuçta resmiyet beraberinde ciddiyeti de getiriyordu.
Arabanın durmasıyla dışarıya baktığımda geldiğimizi anladım ve arabanın kapısını açarak arabadan indim.

"Benim yarım saatlik bir işim var Nehir. Yarım saat sonra gelirim. "

Saate baktığımda tam 08.00 olduğunu gördüm.

"08.30'da burada olsan iyi olur. Emre Bey bugün yok ve sen de olmazsan sorun çıkabilir. Biliyorsun ki babamın sorunlara karşı tahammülü yok. Yani seni en fazla yirmi beş dakika idare edebirim. Ayrıca 10.00'da toplantımız var. İkimizin de katılması zorunlu. Bunu da göz önünde bulundur. Başka bir şey yok. Gidebilirsin. "

Gülümseyip göz kırptım. Abim de yalandan mahçup bir ifade takınarak konuşmaya başladı.

"İzin verdiğiniz için teşekkürler Nehir Hanım. Siz olmasaydınız ne yapardım. "

"Biliyorum. Biliyorum bensiz hiçsiniz. Ama çok işim var. Lütfen oyalamayın beni. "

"Ya kızım bir git. "

Arkamı dönerek holdinge doğru yürümeye başladım. İçeriye adımımı atar atmaz beni görenler selam vermeye başladı. Hepsine hafif birer baş selamıyla karşılık vererek odama doğru ilerliyordum.
Asistanım Gamze beni görünce hemen yanıma geldi.

"Günaydın Nehir Hanım "

Baş selamıyla selamına karşılık verdikten sonra konuşmaya başladım.

"Başla hemen Gamze. Çabucak bitsin. "

"Hemen efendim. Bugün saat 10.00'a kadar programınızda bir şey yok. Saat 10.00'da Zarraf Holding'ten gelecek olan misafirleriniz var. Ayrıca Fatih Zarraf da katılacağını iletti.
Katılacak kişilerin de hepsi holdinge giriş yaptı. Şu an sadece Mert Bey gelmedi. Toplantı sonrasında öğleden sonraya kadar yapacağınız bir şey gözükmüyor. Saat 14.30'da Mithat Kara ile bir görüşmeniz var. Saat 17.20'de AVM inşaatını kontrole gitmeniz gerekiyor. Tabi yanınızda Emre Bey de olması gerekli. Ancak Emre Bey izinli olduğu için Mert Bey'e bildireceğim. Dilerseniz yeni mimarlarımızdan birini de yanınızda götürebilirsiniz. Tecrübe kazanmaları açısından iyi olabilir. Bunun dışında başka bir şey yok. Kahvenizi yollatıyorum hemen. Başka bir arzunuz var mı?"

Gamze'nin konuşmasını dinlerken çoktan odama geçmiş ve oturmuştum.

"Kahvaltı yapamadan çıktım Gamze. Bir şeyler hazırlat bana. Çok acıktım. Ayrıca toplantı odasını da hazırlat. Onun dışında bir şey yok. Çıkabilirsin."

"Tabi efendim. Hemen hazırlatıyorum. "

Bilgisayarımı açıp maillerimi kontrol etmeye başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIK IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin