Prăbuşirea podului de peste răul Ohio
Pe data de 15 decembrie 1967, la ora 17:00, podul care făcea legătură între Point Pleasant şi Ohio s-a prăbuşit sub greutatea coloanei de maşini care îl traversa. Zeci de vehicule au căzut în apele întunecate ale răului Ohio şi 46 de oameni au murit.
În noaptea tragediei, o familie care locuia în apropierea fabricii abandonate de TNT a observat 12 lumini stranii pe cer. Luminile au “plutit” deasupra casei, după care s-au făcut nevăzute în pădurea apropiată.
Foarte straniu este şi faptul că apariţiile lui Mothman au încetat imediat după prăbuşirea podului. În schimb, în jurul datei de 23 decembrie, un bărbat îmbrăcat în negru, cu trăsături asiatice, a intrat în oficiul poştal din Point Pleasant. Bărbatul nu s-a arătat interesat de prăbuşirea podului, a vrut însă să afle mai multe despre luminile care au zburat deasupra localităţii în noaptea tragediei.
Cum angajaţii nu au dorit să discute cu el, omul a plecat. A vizitat însă casele a mai multor martori ai evenimentului. Din relatările acestora, bărbatul avea un accent ciudat, aproape mecanic. S-a prezentat a fi reporter al universităţii Cambridge, Ohio însă nu a ştiut să precizeze unde este situat pe hartă oraşul Columbus, Ohio, deşi cele două oraşe sunt despărţite de doar câţiva kilometri.
CITEȘTI
Legende Horror
HorrorLegende Horror. Cum îți sună asta? Aici găsești tot felul de legende horror. Dacă te sperii repede nu îți recomand această carte. E alegerea ta. #33 in horror- 11.01.2017 #21 in horror- 24.01.2017