57. FERMA SÂNGEROASĂ

42 2 1
                                    

In vara anului 1953,doi oameni proaspăt căsătoriți,pe nume James și Miranda vroiau să se ducă în luna de miere, așa că cei doi,ca și cadou de nuntă și-au luat o mașină. Acestia au plecat. Au ajuns pe un drum de țară și în plus,foarte mult cuie erau presărate pe acel drum. La puțin timp,au făcut pană.Era întuneric afară așa că James a sfătuit-o pe Miranda să stea în mașină pentru că era foarte periculos. El s-a dus să caute ajutor. După câteva minute de mers pe jos a văzut o fermă cu luminile aprinse. S-a încurajat și a bătut la ușă politicos.O femeie cu ochii negri și pătrunzători a deschis ușa iar James i-a cerut ajutorul. Acesta i-a spus că soția lui e în mașină iar fermirul a bănuit că se va duce cineva după ea însă,înainte de toate fermierul a insistat să iși prezinte familia:
-Ea,este soția mea Carla,iar el este fiul nostru Victor și aceștia sunt părinții noștri.
Ceva era foarte ciudat,toți erau palizi la față și aveau ochii negri.Fermierul l-a condus pe James în camera în care va sta peste noapte.James simțea că era ceva straniu cu acea odaie,chiar dacă miroase putred. Băiatul nu a întrebat de ce predomină acel miros. Când era gata cina,James l-a întrebat pe fermier dacă poate da un telefon,însă telefonul era mort. A venit vreamea cinei și soția acestuia nu și-a făcut apariția iar James l-a întrebat îngrijorat dacă Miranda nu a sosit. Acesta răspunzând că e încă pe drum,lucru straniu este că distanța de la mașină până la fermă este de un sfert de oră. Arăndașul a mărturisit că a trimis pe cineva acum o oră după Miranda,acest fapt confirmându-i lui James că ceva necurat se petrecea.Însă fermierul i-a spus lui James să mănânce în speranță că soția sa va veni imediat. Tânărul s-a uitat atent la mâncare,a luat o mușcătură din friptură dar carnea era neobișnuit de tare,chiar dacă era prăjită. James s-a uitat prin mâncare și el a văzut ceva, ce nu i-a venit să creadă,într-o bucată de carne era înfipt inelul de căsătorie al Mirandei. Tânărul și-a păstrat calmul și nu a țipat speriat însă era șocat. Soția fermierului l-a întrebat dacă e ceva neînregulă cu mâncarea,însă acesta a spus că e delicioasă și s-a ridicat de la masă scuzându-se că trebuie să se ducă până la toaletă.Ajuns în baie,acesta era șocat, aflând în ce s-a băgat într-o fermă bântuită de canibali care i-au gătit soția și apoi i-au servit-o la cină.James a căutat ceva prin baie,să vadă dacă poate scăpa.A dat perdeaua de la cadă deoparte,văzând că e un cadavru scufundat în sânge.Acel cadavru era al soției sale Miranda. A început să plângă în hohote în timp ce se uita la iubita sa moartă. James s-a dus la masă spunându-le că sunt niște canibali nenorociți.Aceștia și-au schimbat fețele,erau foarte furioși,a început să le strălucească ochii și le-au crescut niște dinți ascuțiți.Canibali au vrut să îl omoare pe James însă acesta a scăpat fugind în hambarul fermei.Acolo erau foarte multe instrumente de tortură și erau murdare de sânge. Băiatul a rămas cu gura căscată. Canibali au ajuns imediat în hambar.James s-a ascuns în grajdul calului,familia știa că era acolo,dar s-au ascuns și ei să îl ia prin surprindere. Tânărul a crezut că au plecat. Când a ieșit,toată adunătura de canibali era în fața lui. Fermierul avea un fierăstrău electric spunându-i lui James ”Te vei întâlni cu soția ta,foarte curând” și râzând malefic. Cu o lovitură dibace i-a luat capul lui James și familia lui l-a mâncat. 
Se spune că planul lor,este acela ca turiștii să umble pe acel drum de țară,unde ei mereu presară cuie . Turiștii fac pană și neajutorați se duc la ferma lor pentru a căuta ajutor neștiind că urmează să ajungă la masa lor ca fel principal.

Legende HorrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum