0.0

140 16 0
                                    

Primele raze ale zilei apar ușor prin perdeaua camerei mele transparente .
Școala a reînceput , imi aduc aminte cum părinți mei se certau mereu  in America eu sfârșind in camera începând ori să plâng ori aruncând obiectele peste tot.
M-am mutat in Seul acum o lună și mi-am lăsat părinți in urmă primind nenumărate apeluri ei căutându-mă in continu , tot ce mai știu ce ei este ca tata are o relație cu o fata de vârsta mea .. iar mama e distrusă .

Trecem peste această mică povestire pentru că voi întârzia in prima zi de liceu , mai avem 1 ani și terminam liceul nu vă gândiți că eram o boboacă  . Deși nu știu cât de bine ma voi acomoda aici adică .. liceu nou.. prieteni noi ..totul nou .
Aishh , chiar o să întârzii mai am doar 16 minute să mă pregătesc deci ma cam grăbesc la baie , fac un dus rapid care mă relaxează după care mă îmbrac repede in ceva lejer niște pantaloni albaștri închid rupți  un hanorac verde si niște tenesi albi la care mi-am lăsat parul pe spate după care mi-am luat ghiozdanul alb băgând in el la viteza un caiet si un pix , presupun că in prima zii nu vom face ore ,nu?
Înșfac cheile și închid repede ușa după care alergând pentru că mai aveam doar 6 minute să ajung la liceu .

Într-un final ajung în curtea liceului intrând in liceu încercând să ajung la secretariat , la scurt timp ajung acolo făcând o plecăciune decretarea salutându-mă înapoi după care dându-mi să semnez câteva foi acesta dându-mi o foia pe care era scris orarul și clasa mea 11 F după care mi-a dat codul de la dulapul meu si cărțile ,am băgat repede cărțile in ghiozdanul meu urmând să merg la dulap astăzi doar aveam să stam 2 ore in care fiecare clasa stătea cu diriginții si vorbea .M-am dus la dulap unde mi-am pus câteva cărți lăsând cărțile pentru mâine in ghiozdan acum rămânea să vad cum naiba găsesc clasa mea ..?

Salut!!Cam asta e primul capitol sper că v-am lăsat in supans .
Sper că vă place cartea .❤️

c h o i c e [ tae]Where stories live. Discover now