0.1

116 19 3
                                    

Bun cum dracu găsesc clasa 11 F? Bun de ce nu întreb pe cineva , ridic privirea din foaia si observ un baiat cu parul roșu îmbrăcat cu niște haine negre doar jacheta lui fiind roșie , are o mana băgată in buzunar si merge ca un bad boy ,mai contează o să il întreb pe el unde e clasa mea
- Yaa! Tu cap roșu, spun aproape strigandu-l pentru ca trecuse pe lângă mine .
-Cum mi-ai spus ? , întreabă acesta întorcându-se uitându-se mirat la mine , știi cine sunt?
-Ah la naiba , poți să îmi spui doar unde este clasa 11 F? ,spun grăbită .
- Se pare că am picat în aceeași clasa păpușă , urmează-mă ,spune atașându-si dantura aceea perfectă cum vezi numai in reclame .
Am pornit pe urmele .... dracu știe cum il cheamă aceasta își luase in continuare postura s-a de dinainte vrând să destind atmosfera pentru ca se lăsase o liniște de mormânt il întreb
- Cum te cheama cap roșu ? ,spun eu îndrăzneața .
-Taehyung păpușă , dar tu, ,spun sfidând un zâmbet seducător
-Hanina ,spun scurt aruncându-i o privire scurtă.
-Mhm, yaa,visătoare-o stiu că te gândești la mine dar am ajuns ! ,spune acesta pe un ton pervers .
-Tsk!enervant , spun dându-mi scurt ochii peste cap .
Am întrat prima spunând un fugitiv ,,mulțumesc " , am apucat doar să deschid ușă văzându-o pe diriginta mea , la naiba am întârziat ma uitasem scurt la ea după care cap de roșie mergeam fara sa vadă ca eu sunt in ușa la scurt timp el căzând peste mine .
Diriginta si bineînțeles restul clasei se uitau la noi unii râzând, alții se abțineau ,alți habar n-aveau .. după nici 2 secunde se aude vocea dirigintei

- Ce încercați să faceți acolo ? ,spune acesta cu o sprânceană ridicată stand serioasă cu mâinile pe catedră
Taehyung inca era pe mine ca porcul .
- Cap de roșie ma strivești da-te! , spun zganadu-ma pentru că el era greu .
- A , ce am crezut că imi gemi numele , din nou afisand aceeași privire perversă , intr-in final se ridică de pe mine eu apucând pana sa treacă pe lângă mine să ii dau un pumn discret in spate acesta aplicându-se usor din cauza dureri mici .
- O să vezi tu păpușă! ,spune acesta amentinător .
Nu il mai bag in seama trecând pe lângă el asezandu-ma in banca pana sa ajung auzeam numai șușoteli ,, ce caută lângă oppa?" , " o să o omor " , " Taehyung a dat lovitura " , ultima fiind probabil de la prieteni lui , ce mai lovituri o sa ii dau eu daca ma va mai enerva .
Ajung intr-un final la bancă realizând ca cap de roșie vine spre mine , e singura banca liberă , la dracu !
Mă pun rapid in banca la scurt timp el ocupând locul de lângă mine .
- Nu am apucat sa mai vorbim despre anumite detalii păpușa , la tine sau la mine , ,spune cu o privire perversă.
- Cap de roșie , ar fii bine să taci daca vrei sa mai ai mâini , spun nervoasa
Acesta vroia sa spună ceva dar diriginta i-o taie imediat spunând cat sa se aude in întreaga clasa
-După cum ati observat avem o noua colega , draga mea vino să te prezinți , spune acesta blând
Ma ridic observând cum cap roșu se uita la fundal meu ii aduc o privire tăioasă acesta doar râzând seducător , ajung in fata clasei zâmbind .
-Bună, mă numesc Kim Hanina , am 17 ani și m-am mutat de curând din America ,spun făcând o plecăciune diriginta imi mulțumește după care se aud diferite vocii , yaaa,e bună rău " , "arată super " , ,, meh e drăguța "
La scurt timp il aud pe cap de roșie spunând ....

Heii!Capitol nou , sper sa apreciați efortul si sper ca va place !
❤️❤️

c h o i c e [ tae]Where stories live. Discover now