0.2

122 20 9
                                    

-Ya ,nu vedeți cat de urâta e cum sa spuneti ca e frumoasa ?! , cap de roșie nu se poate abține ha ?
- Mai bine iti pregatesti rugăciunea ,spun încet încercând sa ma audă doar el
-Ce ai spus domnișoara ? ,spune diriginta
-Um,nimic , spun scărpinându-mi ceafa
-Prea bine atunci , poți merge la loc .
A stai ! Vei sta cu Kim Taehyung in banca de acum ,spune acesta rapid pentru ca im scurt timp avea sa se audă clopotetul.
-Ce ? Eu nu stau cu ea,spune cap de roșie
- Nu ți-a cerut nimeni partea cap de roșie , doamna o sa stau singura ,spun privind-o cu niște ochii rugători sa ma lase sa stau singura .
-Nu,spune tăios si pleacă .
-Tsk,o scorpie ,spun uitându-ma cu coada ochiul la ea .
-Tu!!cap de roșie , stai departe de mine ,de când ai dat peste tine mi-ai creat numai necazuri ,spun rapid îndreptându -ma spre usa.
- Eu, de parca as fii eu se vina ca tu esti neîndemânatică ,spune tăios .

Stai ? neîndemânatică poate ca sunt ... poate ca nu as mai fii întârziat poate ca puteam sa întreb secretara unde e clasa ...
- Stai eu nu vroiam sa ...,încearcă sa spună dar il întrerup rapid
-Lasa cap de roșie , am iesit val-vârtej pe ușă acum îndreptându-mă spre casă.
Am alergat pana acasă nu stiu exact de ce , am deschid ușa am aruncat rapid ghiozdanul pe canapea si am fugit in bucatarie sa beau un pahar de apa .
Aveam chef sa ascult muzica , am pornit muzica la maxim si am inceput sa dansez prin toată casa .
Pana când stomacul meu a inceput sa scoate niște sunete ciudate , era clar plec la mall .
M-am îmbrăcat cu o fusta din piele neagră un tricou alb băgat in fusta un dres cu plasa mare si niște ghete negre ,mi-am luat geanta in care am pus portofelul , telefonul si căștile , am înșfăcat rapid geaca neagră de piele si am încuiat usa .

Ma plimbam de aproximativ 30 de minute in mall si nu găsisem un magazin care sa imi facă cu ochiul metaforic vorbind , mergeam fredonând melodia ce imi trecea prin cap pana am văzut un magazin drăguț .
Am intrat înăuntrul si ma uitam printre rafturile pline cu haine , am găsit o rochița albă drăguța împreuna cu o jacheta neagră le-am insfacat , la propriu , si am fugit spre o cabina ,norocul meu toate erai ocupate .
Insfarsit după lupte si câteva înjurături am reușit sa ajung in cabina unde am probat rochia si jacheta si imi veneau foarte bine , m-am schimbat si am pornit înspre casa pana când ma trezesc împinsă de un idiot am reușit sa nu imi pierd echilibrul si m-am întors sa ii spun vro doua , m-am uitat la persoana si nici nu ma miram ca era ...

Salut , capitol nou după ceva timp :))
Imi pare rau ca nu am mai postat :(❤️
Vreau sa stiu daca merita continuata povestea stiu ca este la inceput ..
Va pup ❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

c h o i c e [ tae]Where stories live. Discover now