Uus elu

836 47 12
                                    

(Pildil Kirtel)
,,Kris,tule korja oma asjad ära!"hüüdis ema alt.,,Juba jooksen"suutsin ma talle ainult vastu pomiseda.Ma olen juba kuu aega siin elanud ja ma olen leidnud endale ka kaks sõpra Hannah ja Lucas.
Alla jõudes võtsin ma oma koti ja hakkasin üles tagasi minema kuid enne seda ütles ema,et ta tegi süüa.Ma noogutasin ainult selle peale ja läksin üles tagasi.Üleval ma otsustasin õppima hakata.
Õpitud,asjad koos läksin ma alla,et süüa.Ma võtsin söögi kaasa ja läksin üles.Ülesse tagasi jõudes sain ma just maha istutud kui juba ma kuulsin kuidas mu telefon helises.,,Kes julgeb mu pühaliku aega segada?"pomisesin ma enda ette.Ekraanil vilkus Lucas.

,,You bro!"
,,Jouki jou ,kuule ma tahtsin küsida,et kas sa korra kokku ei viitsi saada?"
,,Davai 10mintsa pärast pargis saame kokku"ja sellega ma lõpetasin kõne.Nii palju siis minu pühalikust sööma ajast.
Ma karabasin telo,autovõtmed ja igaks juhuks rahakoti ka.
Jup ma tean mul pole luba aga autod an mu kirg.,,Kuule emps ma lähen käin korra ära!" ,,Vaata et sa korralikut sõidad ikka" olid viimased sõnad mida ma kuulsin ene ukse sulgemis.
Ma panin võtmed sisse ja käivitasin mootori.Oh mu unistus oleks saada enda bemmile anti lag-id.
Järgmisel momendil ma juba kimasin pargi poole,muusika põhjas.
Umbes 11 minuti pärast ma olingi pargis ja eemal ma juba nägingi Lucast.
Ma sõitsin tema ette.,,Sa hilinesid 1minut" teatas kohe Lucas,,vau ma ei teadnud et sa nii palju seda kella vaatad" itsitasin ma vastu.
Ma ronisin autost välja ja jäin tema vastu seisma.
,,Nii ja miks sa mind siia kutsusid?"
,,Ma ei tea ma mõtlesin et läheks teeks paar tiiru?" Kõlas see rohkem kui küsimus.
,,Ja miks ka mitte aga enne seda ma tahan mäkis käia kuna sa segasid mu pühaliku söögiaega" sõnasin ma kahte viimast sõna rõhutades.
,,Kuidas meie printsess soovib" muigas Lucas .
,,Kas sa tulid jala?" ,,Jah,niiet me lähme sinu väikse tibuga "
,,Eu,mina võin talle aind nii öelda"tegin solvunud näo pähe ja istusin autosse.
Lucas istus teisele poole istmele ja kinnitas turvavöö.
,,Kas oled valmis surma saama?"küsisin ma muiates.
,,Sellega,iga kell"ja ma panin gaasi põhja
Ennem kui me tanklatesse või kuhugi suurtematesse palkatesse läksime käisime me kõigepealt mäkis kuna mul oli kõht tühi.
Eined käes hakkasime me sööma. Ma parkisin auto kuhugi teeäärde,et süüa ka.
,,Kas sa tead mingit head parklat?"
,,Ja vana lennu jaamal o n hea ja suur parkla"
,,Sinna me lähmegi"
Ma süütasin mootori kui olin ära söönud ja hakkasin vana lennujaama poole sõitma.
Sinna jõudes tõmbasin ma kohe paar tiiru drfti.
,,Kust sa kõike seda õppind oled,hull?"
Küsis Lucas ähmi täis olles.
,,Saladus" ja pilgutasin silma.
Me driftisime seal umbes pool tundi kuni sinna tuli mingi auto.
,,Fak,ega need mendid pole"küsisin ehmunud olles Lucaselt.
,,No ma ei tea kui pollarid sõidavad vana bemmiga siis ju vist on"
,,Kurat kes nad on?"
,,Kohe saame teada"
Me läksime autost välja ja jäime auto ette seisma.
See auto sõitis meie vastu ja jäi samuti seisma ,peaks tunnistama et see auto oli päris norm.
Ka selle auto uksed tulid lahti.
Mõlemalt poolt tulid välja umves meie vanuses kutid.
,,No terekest tibu" sõnas üks õelalt.
,,Mis teil vaja on?"küsisin ma vastu.
,,Kumb teist driftis siit?" küsis see eest teine poiss.
,,Mis see sinu asi on" ,,rahu nüüd tibuke see oli lihtsalt üli kõva"muigas jälle see esimene.
,,Esiteks ma pole su tibu ja teiseks võtan seda kui komplimenti" muigadin vastu.
,,Oot see olid sina?!" ,,Ei see oli mu parem mina"õelutsesin ka natuke
,,Aga kui te nüüd lubaksite siis me lahkume kuigi meid väga ei huvita kas te lubate või mitte"naersime sellepeale koos Lucasega ja istusime autosse.
,,Kahtlased vennad"pomises Lucas,,ja aga see eest ilusad"muigasin vastu.
,,oeh,sind küll"ma näitadin sellepeale keelt ja hakkasin naerma ega Lucas ka maha jään ja naeris.
Enne ära minekut tegin veel umbes kolm ringi ja siis kimasin minema.
Need toluskid vahtisid seal suud ammuli.Ma võin ka olla õel.
Ma viisin Lucase koju ja sõitsin siis koju.
Ukse lahti tehes oli maja pime.Ma võtsin ketšid jaladt ja jooksin oma tuppa.
Toas vahetasin ma riided tutukate vastu ja pugesin teki alla.
Nii kui mu pea patja puutus suikusin ma unenäo maailma.

Pimestav vihaWhere stories live. Discover now