Kui ma söödud sain aitasin ma Alex ära koristada.
Kui me olime koristamisega poole peal ärkasid need kaks barasiiti ka üles.
,,No terekset ilus piiga"hakkas üks kohe pervama.
,,Ryan lõpeta sa pole isegi ärganud kui juba naisi sebid"kurjustas natuke Alex.
Selle öeldu peale hakkasin ma itsitama vaikselt.
,,mida ma nüüd tegin?"mängis see Ryan vist,süütukest.
,,Ah sa oled nii loll lihtsalt"sõnas Alex naerdes ja vistkas Ryanit lapiga.
,,Ouch,mille eest see oli?See oli valus"
,,Vingu vägem ja hakka koristama"
Seletas Alex.
,,Aa tema on Kirtel ja nemad on Juss ja nagu sa siis juba aru said võib olla Ryan" osutas ta Käega Jussi poole kellel olid heledad juuksed ja sinised silmad,Ryan oli aga pruunikamad juuksed ja rohelised silmad aga Alex oli ka pruunikad sassi juuksed ja pruunid silmad .
,,Tere mina olen Kirtle aga eelistan Kris" sõnasin ma häbelikult.
,,Terekest" sõnasid nad kui ühest suust.
Ma naeratasin ainult selle peale ja jätkasin koristamist.
Juss ja Ryan tõusid püsti ja läksid kööki.
,,Kuule sorri nende pärast nad on siuksed naistemehed"vabandas Alex.
,,Mille pärast sina vabandad?Ja muideks nad tunduvad väga ägedad"
,,Seda nad on"selle öeldu peale ma ainult naeratasin.Varsti me kuulsime et mingi karjatus käis.
Ma vaatasin Alex poole ja ta ainult kehitas õlgu.
Korraga jooksis Ryan kiljudes nagu väike plika välja ,Juss teda taga ajamas.
,,Anna mu banaan kohe siia!!"lõugas Juss.
,,Ei see on minu omaa!"kiljus Ryan vastu.
Appi see vaatepilt oli nii naljakas.
Ma naersin seal kõht kõveras ja ega Alex ka väga kaugel polnud.
Aga Ryan ja Juss jooksid mööda elutuba ringi.
Mingi hetk nad väsisid ära ja Ryan sõi võidukalt Jussi banaani.
,,Kutid selle asemel et siin lapsi mängida äkki tulete meile appi?"pakkus Alex.
,,Eino me mõtlesime et teil siin kahekesi lõbusam"tegi Juss pervo häält ja pilgutas silma.
Peale seda öeldud näitasime Alexga talle keskmist.
Küll meil on ikka ühtne mõtlemine.
Me hakkasime kõik koos koristama.Kella 15:37 sai meil koristatud ja me kokkusime kui süldid diivanile sest me olime nii väsinud ja näljased.
Korraga hakkas mu telofon helisema.
Ekraanil vilkus Emps😎,,Tsau kuule kus sa oled?"
,,Emm praegu olen sõbra juures aga kui vaja ma tulen kohe koju"
,,Aa ei ma lihtsalt tahtsid et sa teaksid ,et ma lähen õhtuks kodust ära niiet ise tead kas oled ise kuskil või kutsud kellegi külla"
,,Okei ma annan sulle pärast poole teada,tsau"
,,Tsau tütreke"
Sellega ma lõpetasin kõne ja jäin vist mõttesse sest varti hakkas Alex vehkima oma käega mu näo ees.
,,Mhh?" ,,Miks sa nii mõttese jäid,juhtus midagi?"muutus Alex muretsevaks.
,,Aa ei midagi mul ema läheb lihtsalt kodust ära ja ta ütles et võin teha ja olla ise kus tahan" ,,ah nii.."tegi Alex mõtliku näo pähe.
,,Aga äkki sa tahad minu juurde jääd?kutid jäävad ka?"see küsimus tuli küll nüüd ootamatult.
,,Eee..."äkki see ei ole hea mõte?
Aga mis ikka juhtuda saab lihtsalt üks tavaline istumine sõpradega.
,,Ja ikka võin kui see sulle tüli ei te.Aga kas su vanemad lubavad?"
Okei mida küsimust...
,,Neid pole isegi kodus niiet jah sa võid"naeratas ta mulle siiralt.
,,Ou kas tellime pitsat ja vaatame filmi?"esitas ta meile kõigile juba uuee küsimuse.
,,jaa"oli kuulda ainult meie suust.
,,Davai poisid minge valige film välja te ju oskate ja Kris tuleb aitab teid"
,,Yes boss"sõnas Ryan sõjaväe hoiakus.
See pani mind naerma aga mitte nii hullut kui ennem.
,,Nii noor daam tule meie järgi ja me näitame kust sa saad filmi valida"ma noogutasin Jussile.
,,Kas sa oled Alexi tüdruk või sõber ja kus te kohtusite?"ma ehmusin selle sõna peale 'Alexi tüdruk ja ma ei tea miks.
,,Ei ma ei ole Alex tüdruk ja me kohtusime...vana lennujaama parklas?"jäin ma korraks mõtlema.
,,Miks te seal kohtusite?"ei saanud nüüd Juss aru.
,,No ütleme et ma käisin seal autoga veits sõitmas ja ta märkas vist seda ja tuli oma teise sõbraga rääkima"sain kõik ära räägitud kuid siis ma sain aru.
,,Juss sina olid see teine kutt seal autos?!"
YOU ARE READING
Pimestav viha
RomanceLugu räägib 17 aastasest Kirtelist kellel on suhteliselt lõbus ja ükskõikne arvamus teistest.Mis juhtub aga siis kui ta vanemad lahku lähevad ja ta kolib oma emaga ära?Seda saad teada juba siit. Hoiatus raamatus võib olla ebaviisakaid sõnu! Mõnusat...