S.M 9.Bölüm

7.4K 269 9
                                    

İnşallah beğenirsiniz.
Müslüm Gürses - Affet
Başımda acayip kesin bir derecede ağrı vardı.
Gözlerimi aralamaya çalıştıkça gözlerimin üstünde onlarca tonlukta ağırlık varmış gibi tekrardan kapanıyordu.
En sonundaki etrafımda çoğalan gürültüler ile zorla da olsa gözlerimi aralamayı başardım.
Hafif karanlık bir odada beyaz tavanı izliyordum. Üzerimdeki ince çarşafı iterek yataktan doğruldum.

Etrafımı süzdüğümde siyah elbiseli takım adamlar aralarında sohnet ederek sigara içiyorlardı.
İçimi korku kaplamıştı. İçlerinden biri beni farkederek dışarıya bağırdı.
"Abi bayan uyandı!"
Kafamdaki dönmeyi ve içimdeki korkuyu umursamamaya çalışarak merak ettiğim soruyu sordum.
"Siz de kimsiniz?"
İçlerinden kaba-saba biri kahkaha attı. Kahkaha atarken o kadar iğrençtiki size anlatamazdım.
"Birazdan anlarsın güzelim ne olduğumuzu!"
"Ben senin nerden güzelin oluyorum be pislik!"
Sesim o kadar yüksek ve korkusuz çıkmıştı ki anlatamazdım.
Fakat hala içimdeki korkuyu atamıyordum. Doğrulduğum yerde korkudan titrediğime yemin edebilirdim.
Adam sinirle gelerek kolumu tuttu.
"Bana bak güzelim. Senin burada o cici kız tavrını çekemezler. Adamın sinirini bozma. Seni burda evire çevire ...."
Tam bir şey söyleyeceği anda bağırdım.
Çıplak ayağımla yataktan doğruldum.
Sanki o an cesaret hapı yutmuş gibiydim. Korkuyordum, acizdim. Fakat bunu belli edecek kadar da düşmemiştim.
"Sen kimsin ya! İki kol tutmayla göz boyamayla adan olunmuyor! Ya sen beni tanıyamamışsın! Sen kimsin ki bana bir şey yapacaksın! Burda elinize esir düştüm diye lafınızı dinleyemem! Kusura bakmayın da ben uysal kediniz değilim!"
Adam yine iğrenç kahkahasını attı.
"Doğru güzelim sen uysal değil hırçın bir kediciksin ve bu benim hoşuma gitti. Sonuçta koskoca Ahmet ATEŞİN kızı, Deniz BARUTUN sevgilisisin!"
"Ya sanane! Sen kimsin ki benim babama ya da sevgilime karışabiliyorsun!"
Üzerine çok gitmiş olmalıyım ki üzerime gelerek tokat attı.
O anki şok ile ne yapacağımı şaşırmıştım. Asileşmesem olmazdı sanki. Tokat bedenime o kadar ağır gelmişti ki yere düştüm ve başım sağa çevrildi.
Sinirle dudağımı yaladım. Yalamam ile ağzıma metalik bir tat gelmesi bir olmuştu.
O kadar çok korkuyordum ki içimden babamın beni bulması için bildiğim bütün duaları okuyordum.
Hayır Kumsal ağlamayacaksın! Sen koskoca Ahmet ATEŞin kızısın! Onlara kim olduğunu göster! Ağlama!
Kendimi teselli ederek ve ağlamadan düştüğüm yerden doğruldum.
"İnan bana babam ve Deniz seni bulduğunda paramparça edecek."
Adam bir pis kahkaha daha patlattı.
"Umarım bulabilirler güzelim. Yoksa biz seni burda paramparça edeceğim."
Bu sefer ben kahkaha attım. Bu kahkaha çok içten olan bir kahkaha değildi. Güçlü gözükmek için ve acı çektiğimi bastırmak için attığım bir kahkahaydı.
"Göreceğiz."
Adam tekrardan elini havaya kaldırdı. Gözlerimi kapadım ve yüzüme gelecek acıyı hissetmeyi bekledim.
Tam o arada kapı açıldı ve ardından bir sert ses duyuldu.
"Lan ben size kızı sağlam istiyorum demedim mi?!!"
Bana tokat atan pis adamla diğer adamlar hemen hizaya geçti. Ellerini önlerinde ilikleyerek yere bakmaya başladılar.
"Allahtan sağlam istedim lan! Kızın haline bak! Bi sikmediğiniz kalmış!! Ben size nasıl güveneyim!! Bir de adamlarım olacaklar !!!"
Bu adam da kimdi? Galiba patronları olmalı ki herkes önünde deyimiyle dut yemiş bülbüle dönmüşlerdi.
Ben bir taraftan adama merak ve korku içinde bakıyordum. Ya beni öldürürse. İşte o zaman hapı yutmuş olurdum.
Adam bana doğru bir adım attı.
Ben ise geriye bir adım attım. Bunu ben duvara çarpana kadar devam ettirdim.
Aramızda bir kol mesafesi bırakacak şekilde geldi.
Korkudan titriyordum. Gözümü kapatarak gelecek hamleyi bekledim.
Adam elini birden dudağımın ordaki kanayan yere dokundu.
Hemen gözümü açarak elinin arasından kurtulmaya çalıştım.
Bana arkasını döndü.
"Bu kıza bunu yapan kim!!?"
Direk gözlerimi pis adama çevirdim.
Adam gözlerini diğerlerinde gezdirirken gözlerini bana dikerek ağzını kıpırdattı.
'Eğer söylersen seni gebertirim'
Ağız okuma alışkanlığım olduğu için hemen anlamıştım.
"Ya siz söylersiniz ya da ben öğrenirim."
Kimse bişey demeyince adam bana döndü.
"Hangisi bunu sana yaptı Kumsal?"
Bana meraklı gözler ile bakıyordu.
Adamın dedikleri geldi aklıma. Söylersem beni gerçekten gebertebilirdi.
Acaba ne yapmalıydım?
Allahım lütfen babam ve Deniz beni biran önce bulsun.

Nasıl olmuş? Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.
- Esra Deniz Dumlupınar
İnstagram: esra_deniz_dumlupinar

Sert MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin