Mellanlandningen i Yoghurtland

52 1 0
                                    

Lilla Elsa skulle åka till Grekland men de behövde mellanlanda nånstans på vägen och då så skulle hon passa på att gå på toa för flygtoan var fan vidrig. Kön var aslång men det fick hon leva med. Hon inspekterade människorna runt omkring henne men hennes blick fastnade på en viss hårig, attraktiv varelse. Deras ögon möttes och det var som kärlek vid första ögonkastet, eller hur man nu säger, fast än lilla Elsa bara var typ nio och den håriga varelsen var typ minst sju år äldre. Lilla Elsa lämnade kön och gick för att prata med Ratchet. När Ratchet fick se lilla Elsa så  tänkte han "Åh hon ska bli mitt nästa offer >:^)" . Men lilla Elsa kunde  inte läsa tankar så det är ju synd för henne. "Kom, följ med här så har jag lite cheese balls till dig" sa Ratchet frestande och det verkade funka för lilla Elsa följde med till en mörk gränd som tydligen existerade på flygplatsen. I gränden låg det mycket väl en påse med ostbollar men Ratchet ställde sig mellan påsen och lilla Elsa och sa "de är din belöning,, du måste ta dig förbi mig först~" sa Ratchet överdrivet sensuellt och lilla Elsa svarade "jaha" och försökte gå runt honom men då drog han fram sin enORMA PEEENISSS och körde upp den i lilla Elsa så att hon flög iväg till yoghurtland där till och med yoghurten är gjord av yoghurt så hon åt yoghurtyoghurten och då var hon inge sugen på ostbollar mer så hon stack iväg.

---------------------------------------—-----

En är grön, en är grå och en annan båda två. De är kompisar alla tre. Strider dag, strider natt med en kompis som är katt. De är kompisar mer än du tror.

En är grön, en är grå och en annan båda två. De är kompisar alla tre. Vapemskramlaren är jättebra, hip-hip-hip-hip-hip hurra. För vi klarade spelet med den.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 22, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ratchet the pedofil-lombaxWhere stories live. Discover now