Rainy night part 3

362 12 3
                                    

"Kom bij mij please" zeg je.
"Vind je dat niet raar?" Vraagt hij
"Nee denk het niet.."
"Oke dan" Shawn stapt bij je in bed en na een paar minuten val je in slaap.

Langzaam word je wakker. Je kijkt recht in 2 twinkelende bruine ogen.
"Goeiemorgen" zegt Shawn met een flinke ochtendstem.
"Goeiemorgen" Shawn staat op uit bed en loopt de kamer uit. Als je goed naar hem kijkt zie je dat hij alleen zijn boxershort aanheeft.
OH GOD! je hebt met een jongen geslapen die half naakt naast je lag!!!
Je rekt je uit en gaat dan rustig rechtop in bed zitten.
Je merkt dat je niet je normale kleren aan hebt maar een veels te grote joggingsbroek en een veels te groot shirt. HOE BEN IK HIERIN GEKOMEN?!

Shawn komt de slaapkamer weer in waggelen.
Je kijkt hem verbaast aan en kijkt dan weer naar je kleren. Shawn begrijpt het.
"Ja, ik dacht, ik kon je niet laten slapen in je gewone kleren. Ik heb je wat van mijn kleren gegeven."
"En hoe heb ik ze aangekregen?!" Zeg je.
"Je deed ze een soort van zelf aan en ik heb je een beetje geholpen."
"Oh oke..." zeg je awkward.
"Ik ga ontbijt maken, wat wil je hebben?"
"Uhm.. Maakt mij niet uit." Zeg je
Shawn loopt de kamer weer uit en jij gaat je omkleden.
Je loopt naar de keuken nadat je je hebt aangekleed en een beetje opgefrist.
"Hmmm.. ik ruik bacon!" Zeg je.
"Euh ja.. ik heb Franse toast met scrumbled eggs en bacon. Dat lust je vast wel!"
Shawn gaat op een barkruk aan het kookeiland zitten en jij neemt plaats naast hem.

Na het ontbijt is het tijd om naar huis te gaan. Je ouders hebben het adres doorgegeven en Shawn brengt je naar huis.
Als jullie voor de deur staan knuffel je Shawn en bedank je hem voor alles.
"Leuk je gekend te hebben!" Zeg je.
"Ja, ik vind het voor de herhaling vatbaar!" Zegt Shawn. Je kijkt hem een beetje verbaasd aan.
"Kom es hier met je telefoon." Zegt Shawn.
Je overhandigt hem je telefoon en al snel geeft hij m weer terug.
"Even testen hoor!" Je krijgt een berichtje binnen van 'Shawn💗'
Je begint zachtjes te grinniken en je kijkt Shawn met een glimlach aan.
Shawn heeft lichte blosjes op zijn wangen.
"Moest dat hartje?" Vraag je lachend
"Ja.." zegt hij.
Je knuffelt hem nog een keer en dan zeg je echt gedag.
Je stapt door de voordeur naar binnen en zwaait Shawn uit.
Dat was zeker voor de herhaling vatbaar..
_______________________________
Laatste deel!! Aahh ik hoop dat jullie weer leuk vonden wees geen stille lezer dus vote pls en comment maar wat gezelligs😘 goodbye muffins❤🔥

Shawn Mendes ImaginesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu