Canada
Het is al laat en je besluit naar bed te gaan.
Shawn, je vriendje, zit op het bed tv te kijken.
Hij zit op de dekens in alleen een joggingsbroek.Je loopt naar de badkamer en je poetst je tanden.
Shawn komt de badkamer inlopen en legt zijn handen op je heupen. Via de spiegel kijk je hem glimlachend aan.
Je bent klaar met tanden poetsen en je wilt je haar in een knot doen maar Shawn neemt het over en maakt een staart.Uit het niets pakt Shawn je in de bruidshouding op en tilt je naar het bed. Hij legt je zachtjes neer en hij gaat naast je zitten. Je staat weer op maar Shawn drukt je terug.
"Shawn, ik moet me nog omkleden" zeg je.
Shawn legt zijn vinger op je lippen "sshh..."
Hij staat op en loopt naar je kledingkast. Hij pakt een hempje en een shortje eruit en geeft het aan je.
Hij zet je overeind en maakt de knoop van je broek los. Langzaam trekt hij je broek naar beneden. Hij strijkt over je benen.
"Damn you're so pretty Y/N"Hij pakt het shortje van de grond en trekt hem bij je aan. Langzaam trekt hij je omhoog zodat je shortje volledig aankan. Hij geeft je snel een kus en dan trekt hij je shirt omhoog.
"Nee Y/N dit kan gewoon niet, je bent veels te mooi voor mij." Shawn schud zijn hoofd.
Je speelt wat met zijn haar en hij zoent je.
Shawn trekt je shirt uit en dan pakt hij je vast.
Jullie draaien en hij legt je op bed.
Jullie zoenen nog een poosje door.
Ondertussen raakt Shawn je overal aan.
Shawn kruipt bovenop je en jullie zoensessie wordt steeds heftiger."Y/N waarom ben je zo mooi?" Vraagt Shawn al zoenend.
"Geen idee, zegt de hunk van het huis" glimlach je.
Shawn trekt je weer overeind en hij tilt je op. Je klemt je benen rond zijn middel en zo lopen jullie door de kamer naar een muur.
Shawn drukt je met je rug tegen de muur aan en 1 hand haalt hij van je rug af. Hij zet zijn hand tegen de muur voor meer grip. De andere hand knijpt zachtjes in je been.
Met 1 hand houd je zijn kaak vast en met de andere speel je met zijn haar."Y/N, kunnen we niet verder gaan dan alleen zoenen, I wanna touch you so bad" zegt Shawn.
Je stemt in en Shawn plaatst je weer op het bed.
Jou shortje gaat weer uit en zijn joggingsbroek ook. En een nieuw avontuur begint.
________________________________
Okay, ik was eigenlijk best wel uncomfortable toen ik deed schreef maar ja... het is er wel!
Ik heb trouwens nog maar weinig ideeën de laatste tijd voor imagines dus ideeën zijn altijd welkom!!
JE LEEST
Shawn Mendes Imagines
FanfictionImagines met Shawn, sometimes a little cheesy🙃 Veel plezier met lezen! Hope u guys like it😊❤ Elke zondag een nieuwe imagine😜 Xx Britt😘