Korkunç Kaza

43 6 4
                                    

Sonunda okulun bitmesine 1 ders kaldı. Destiny dersi yarım yamalak dinledi ve hiç bir şey anlamadı ama ben derste ki konuyu dikkatle dinledim.

Destiny"Haydi gel kantine gidelim ben çok acıktım."dedi

Bende tamam dedim.Kantine doğru giderken çok çok hızlı koşan bir çocuk bana çarptı.

Ben arkamdaki direğe çarptım ve betona düştüm.1-2 dk sonra her yer buğulanmış gibiydi, sanırım Destiny "Yardım edin!!!"diye bağırıyordu.

Sonunda bir kaç öğretmen beni kucakladılar ve yatağa yatırdılar.

Sonrasını hatırlamıyorum çünkü sonra bayılmışım,Destiny uyandığımda ağlıyordu ve ben hastanedeydim.

Destiny uyandığımı gördüğünde hemen bana "nasılsın, bir yerin acıyor mu?!?!"diye sordu.

Aslında her yerim ağrıyordu ama onun daha fazla üzülmesini istemedim ve "Hayır, sadece kafam çok azıcık ağrıyor.." dedim

Her yerimde bandajlar vardı ve ayağım ALÇIYA alınmıştı!!!

Özellikle kafam kalın bir bandajla
sarılmıştı. Doktor bir ara odaya geldi ve durumuma bakıp "Hastanede 1 hafta boyunca kalacaksınız ve evinizde dinlenip 3 gün daha okula gitmemelisiniz."dedi

Doktor gittikten sonra "Olamaz! Ben evimde kalamam ki"diye bağırdım.

Destiny "Bizim evde kalabilirsin annem ve babam 2 hafta için yarın yurtdışına gidecekler ve ben evde yalnızım eğer sen gelirsen sana bakarım ve asla sıkılmam!"dedi.

Ben"Çok mutlu oldum o zaman sizin eve gelicem tamam mi?"dedim

Destiny "tabiiki!!!!"dedi.

Sonra büyük bir poşet gözüme takıldı. Destiny"O poşeti senin için getirdim,sıkılmaman için.İçinde Lonpos, Monopoly, Uno, Tabu ve 10 tane kitap var!"dedi

Sevinmiştim çünkü Destiny gerçekten beni düşünüyordu.

Doktor yine gelip"Geceleri yanında siz mi kalacaksınız efendim?(Destiny'e bakarak)"diye sordu.

Destiny "evet" dedi...Sonra doktor"aile bireyi yada akrabasınız değil mi?"dedi

Destiny"Ablasıyım"dedi ve doktor gitti.Doktor gittiği an gülmeye başladım ama gülünce başım ve göbeğimdeki bantlar acıdı.Sonra uyuyakaldım........

Esrarengiz HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin