Benim gerçeğim

627 26 4
                                    

Herkesin bir kişiliği vardır. Çılgın,sessiz vs. Benim kişiliğim ise kötülük işte ben adora elona.
Hayatımda kötü sözcüğünden başka bir şey duymadım sanki birileri bana büyü yapmış gibi arkadaş çevrem çok iyi değil annem kendini bıçaklayıp öldürdü, babam kim bilmiyorum. Kötü biri olmam kendimi iyi hissettiriyor,iyi olmak ise sanki yeni doğmuş bi veled gibi çok ibnece! Neyse inek olma vaktim geldi galiba okula gidicem.

- (Okulun ilk günü) -
Sınıfımı öğrendikten sonra kantine gittim bi su bi boğaca, sınıfa ilerlerken bi salak bana çarptı ve avazım çıktığı kadar "DİKKAT ETSENE LAN" diye bağırdım ve bana bakmaya başladılar. O adını bilmediğim salak ise yanıma gelip "bu kadar abartmaman gerekir insanlık hali çarpabilirim"dedikten sonra içimden 'ay ne manalı söz söyledi tam bi salak' dedim. Ama sonra sınıfa gittim sırama oturdum ve tanışma anı biraz tedirgindim çünkü kendimi ben bi cadıyım kötülüğü severim diyemiceğim için düşünürken fizikçi kassia (kız) "adora elona kendini tanıt" dediği an ayağa kalktım ve başladım " ben adora elona 17 yaşındayım kendime güvenen biriyim soracağınız birşey yoksa oturuyorum" dedim ve bana baktı bütün sınıf. Zil çaldıktan sonra bi kız yanıma oturdu "adora seninle tanışmayı çok istiyorum" dediği zaman bi garip hissettim " ozaman tanışalım" dedim. "Aslında seni tanıyorum seni takip ediyorum"
" anlamadım, benden ne istiyorsun" kıza bak beni nerden tanıyor? " sen bir fanchone ülkesinin bir cadısısın, öle farklı anlama cadı dediğin o ülkenin tanrıçasısın" dedi heyecanlı bir şekilde ve ben orda şok içersindeysim " bu bir şaka mı?"
" hayır hayır lütfen bana inan istersen seni ait olduğun yeri gösteririm" dedi sevinçi bi halde. Bende kafamı sallayarak onayladım. Beni evine götürüyordu,evini görseniz aman tanrım saray gibi lan. İçeri girdik ve bana baktı dediki " bana kendra de" bende" tamam" dedim. Ve odasına doğru ilerledik ve odasının içinde bi kapı vardı içimden 'yuh mk odanın içinden oda, labirent mi bura lan' . Kendra bana baktı kapıyı parmağıyla gösterdi, " bak senin ait olduğun yer o kapının ardı." Çok ciddi bir şekilde söyledi. " gidicekmiyiz artık o ait olduğum yere!" Sinir bi şekilde baktım. Kendra:"bi kaç söz söylememiz gerekiyor elimi tut ve şunları tekrarla" "petrificus totalus alohamora" diye bağırdı ve tekrar söyledik. Kapıyı açtı ve ilk adımı birlikte attık sonra kapıdan geçtikten sonra bi an kendimi boşlukta hissettim kalbime bişe saplanmış, bu duyguyu hiç yaşamamıştım, gözlerimi açmakta zorlandım, sarı saçlarım uçuşuyordu resmen ve yere adımımı attığım an kendimi bi egolu hissettim valla burayı yöneten benim burası benim ülkemdi ah be bu kız niye önceden gelmediki yanıma. Kendra seslendi "adora bana bak"dediği an elindeki çubuk şeyi üstüme tuttu ve üstümdeki bir elbise hemde siyah en sevdiğim renk. Ve hayatım şu andan sonra değişcek..

O CADI BENİM #WATTSY2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin