(Multimedya:adora,lona,brencis,kendra)
Artık çok sıkılmıştım oturmaktan, kalkıp evi turlamaya karar verdim, merdivenden inerken aras yanıma geldi "nereye" dedi.
" gezmeye" dedim ve bana ters ters baktı, "Ne sıkıldım oturmaktan" dedim sonra kolumdan tutup mutfağa yönlendirdi, bende girdim ve baktımki aman tanrım bune! Bir masa'nın üstünde yarısı et yarısı onun yediği pis şeylerden ay benide düşünmüş et tavuk falan almış hemen oturup yemeye başladım. "OHA yavaş ye kızım" dedi, ama ben aldırmadım çünkü çok açtım hastalıktan beri bişe yemiyordum, oda karşıma oturdu beni izliyordu sonra gülmeye başladı bende ona ağzım dolu haldeyken ters ters baktım "no bokoyon"dedim.
"Çok tatlısın küçük aşkım" dedi. off şu sözden nefret ediyorum o yemeye başlar başlamaz o kötü kokular burnumun ucuna geldi ve ağzıma tıktığım etleri kusarak ağzımdan attım, aras şaşkın bir şekilde bakarak yanıma uçtu, "iyimisin?" Dedi. Bende "o yediğin şeyi benim yanımda yeme lütfen" dedim, oda "tamam" dedi. Ben yemeye devam edememiştim odama çıkıp dinlenmek istiyordum odanın kapısını açtım tam içeri girerken aras kolumu tuttu ve beni kendi odasına götürdü, "benim eşim olacağına göre birlikte yatmamız şart "dedi. Ben çok şaşırmıştım " oha ama ben senle evlenmeyeceğim!" Dedikten sonra beni aniden yatağa fırlattı üstüme çıktı terbiyesiz ve o anda beni öptü ben kafamı sağa sola çevirsemde hâlâ öpüyordu, kaçma şansım %0 dı. Bu galiba o sözüm için intikam mı alıyor? Hâlâ yataktayız, derken"YUH NAPIYORSUN SEN BIRAKK!" Dedim çünkü üstümü çıkartıyordu. Ben Çırpınırken o hâlâ devam ediyordu ve başardı üstümü yırtmıştı, devamını yazmayacağım (+18).
1 SAAT SONRA
yataktan çıkmayı başarmıştım sonunda ama galiba çok geçti, üstümde hiç birşey olmamasına rağmen tuvalete koştum aynanın karşısında durdum ve brencis aklıma geldi ona ne diyeceğim?, bana inanırmı? İsteyerek yapmadım ama, dolabı açıp bir havluyu vücuduma sardım ve koşarak odama gittim üstüme bir şeyler giyindim sonra yatağa oturup ağlamaya başladım, alt kattan sesler geliyordu bağırtılı bağırtılı merak ettim ama aşağı inmedim bi 6 dk sonra brencis odama girdi bende o heyecanla aniden yataktan kalkıp doğruldum, yanıma gelip gözlerime baktı çok üzgün olduğumu anlamıştı bi anda gözlerinden yaşlar süzüldü galiba bu karnımdaki yüzünden, " çözümü yokmu bunun" dedim.
"Var ama canın acır bir büyüyle çıkar" dedi üzgün bir şekilde. Bende "olsun, lütfen çıksın karnımdaki" dedim, aras yanımıza gelip "çok geç aşkım bebek bedenine bağlandı, doğurman gerekecek" dedi ve benim başım dönmeye başladı, brencis kolumdan tuttu ve sarıldı aras brencisı çekip bi kenara fırlattı "o benim eşim olacak dokunma" dedi aras. Bende sinirlenip onun suratına geçirecekken karnım sancılandı ve aniden dizlerimin üstüne çöktüm ellerim karnıma sarılıyken durumuma gülen aras bi anda yanıma gelip "çocuğumuza iyi bak anne olcaksın sen" dedi. Bende bir şey diyemedim çünkü doğruydu bu anne olacaktım ama ben bu çocuğu istemiyordum. Çocuk her geçen gün büyürken şu aklıma geldi çocuğum bir cin olcak, bende lanetli miyim? Of of napcam ben ya cinler karında çabuk büyüyormuş nasıl bir insan 9 ay karnında tutar biz bunu 1 haftada yapcakmışız of bendemi cin oldum yoksa veya çocuk olunca cin mi olucam of kafamda deli sorular.
1 HAFTANIN SONU
evet, o acı gün geldi bebek doğcak ama farklı bir şekilde, yattığım yatakta ayak bileklerim ve kol bileklerimden bağlancam bir cin ebesi gelcektir heralde, neyse bu kadın bir şeyler söylüyor büyü gibi korkmaya başladım, en sonunda bir acı girdi karnıma çığlığı bastım yankılandı sesim resmen, neyse çocuk doğmuş kanlıda değil tertemiz üstü siyah altı siyah çocuğu siyahlarla kaplamışlar bune ya! Cinsiyeti kız'dı. Neyse odama geçtik kızımı kucağıma verdiler, aras yanıma geldi ve saçımı okşadı bende silkelendim. Bebeği alıp götürdü gezdirmeye bende dinlenirken ne yapıcağımı düşünüyordum ve aklıma bebeği öldürmek geldi. Brencis'a kavuşmanın tek yolu budur belki aras ile evlenmemek için bebek bahanesiyle kaçtım ama bebek doğdu şimdide ölcek, bi bakımdanda üzülüyorum öleceğine ama yapacak bir şey de kalmadı. Bebeği geri getirdiğinde bebekle bakıştık, gözleri masmavi parlıyordu sarı saçları ya şöyle bir şey var bunlar doğarken büyük Doğuyor şuan kızım 6 aylık ama daha yeni doğdu. Tombiş yanakları var ama ölcek hiç öldürmek istemiyorum. Ağlamaya başladım ve ardından odaya kim geldi bilin bakalım brencis yanıma geldi ve bana baktı bende o sıra ağlıyordum gözlerim ıslaktı, "ağlama artık lütfen" dedi brencis. "Bu duruma kendimi ben soktum, çıkarmasınıda iyi bilirim"dedim ve yan masadaki krep tarağındaki uzun demir kısmını bebeğin karnına getirmek üzereyken bileğimden tutup tarağı elimden aldı ve fırlattı. "S-sen ne yapıyorsun bu bi bebek öldürme senin kızın o" dedi brencis. "Ama kötü bir cin kızım var" dedim. "Öldürmek çözüm değil adora" dedi. "Daha ne çözümü kaldı senden ayrıyım mutsuzum yaptığım şu sorun yüzünden başıma gelmeyen kalmadı" dedim bağırarak. Brencis yüzümü avucunun içine aldı ve "seni seviyorum, bunların altından kalkıcaz." Dedi. Aras geldi brencis çıktı, "bebeğin adını ne koycaksın aşkım" dedi. Aa doğru adını hiç düşünmemiştim neyse aklımda bir isim var yabancı isim koymayacağım türk ismi koyacağım. "Selin" dedim. Aras şaşırdı ilk "S-Sen türk ismimi koydun" dedi gülümseyerek. "Evet " dedim ciddi bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O CADI BENİM #WATTSY2017
RandomAŞK İÇERİR.. "wattpad de o cadı benim adlı ilk hikayedir" Başları kötü olabilir ama beğeniceğinize eminim,sonuna kadar okursanız seversiniz Neden kötülükler,sorunlar beni bulur hiç Düşündünüzmü? Aşkım elimden gidiyor galiba musallat beni buldu ha...