*Diz Çök

249 11 4
                                    

*Grace***

  “Grace,uyan artık.Eğer 5 saniye içinde uyanmazsan koca bir kova suyu üzerine dökeceğim.” Diye bağırdı annem koca sesiyle.Bu büyük evde sadece ben ve “o” yaşıyorduk.Ses evin duvarları içinde yankılandı.

  Sesimi düz tutmaya çalışarak: “Ne de olsa döktüğün suyu da sen temizlemeyecek misin sevgili anneciğim?” dedim.

 Annemse “Biliyor musun?Yeter artık.Normal anneler gibi olmaya çalışıyorum.Kızım hayatını kaybetmedin ve yaşıyorsun artık geçmişi unut.Yeni bir hayata başla.Yık artık o buzdan duvarlarını.Aş bunları,eğer sen yapmazsan başkası yapmaz.Başkası seni düşünmez.Kimse seni canından daha çok sevemez inan bana.” diye duygu yüklü bir konuşma yapmayı tercih etmişti.

 “Aş demesi çok kolay,ama aşamayacağım.Hem de hiçbir zaman.Çünkü ne birileri yardım ediyor ne de o buzdan duvarları yıkıyor.Ben annemi kaybettiğim gün zaten öldüm.Aslında tam olarak bana son söylediği sözlerle öldüm.Onu ben öldürdüm anlamıyorsun değil mi?Annemi kendi ellerimle öldürdüm.”diye bağırdım.

 Üvey annemse:”Tatlım,bende gördüm sen yapmadın.En azından bilerek ve isteyerek yapmadın.Annen o sözleri söyledi çünkü senin yaptığını zannetti.Her neyse kapatalım bu konuyu tamam mı canım?Hazırlan da gel aşağıya.”diye konuyu kapattı ve hızla merdivenlerden inmeye başladı.

 Bana yardım etmeye çalışıyordu ama başarılı mıydı bilmiyorum…

Hızla giyindim ve kahvaltıya indim.Yeni bir yıl,yeni umutlar filan diyip okulda saflık yapıp gece de kendimi bir BadBoy’un altında bulacaksam bu yıl hiç başlamasın.Kahvaltı olaysızdı en azından her gün yaptığımız üvey anne vs öksüz kız kavgaları gerçekleşmemişti.

 Çıkmadan önce üvey annem “Bak Grace,sabah biraz tatsız geçti.Üzerine alınma.Mevsim değişiklikleri bilrsin.Bugün bir arkadaşımla buluşacakken bana ‘Size geleyim hem de hep sözünü ettiğin Grace’yi görürüm’dedi.” dedi.

 İçimden ‘Demek sabahki o neşeli tavırlarının nedeni buymuş.Allah bilir benimle hiç tanımadığı öz annem hakkında konuşurken bile daha doğrusu bana laf atarken bile hep kendi buluşmasını düşünüyordu.’ derken dışımdan sadece “Gelsin,yalnızca 5 dakika konuşuruz ve sonra odama çıkıp evde kimse yokmuş gibi davranırım.Anlaştık mı?” dedim.Fazlası beni aşardı…

 Sonra az daha kalkacak olan otobüsüme atlayıp şehrin merkezinde bulunan son derece ihtişamlı olan okuluma gidiyordum.Babam ölmeden önce bana ve çakma sarışın olan aptal üvey anneme yüklü bir miras bırakmıştı.O kadının babamı seçmesinin ve şuan bile bakmasının da bir sebebi vardı değil mi?Para..Eğer ben olmasam o paradan zırnık alamaz bu yüzden yanımda,veya beni bırakıp gitse para bana geçer ve bende ona birazcık bile vermem.Bu yüzden yanımda.Ah, ne zannettiniz ki?Üvey annemin bir melek (!) olduğunu falan mı düşündünüz?

 Kulaklıklarımı kulağıma geçirdim müziği son ses ayarladım ve şarkıyı dinlemeye başladım..

İşte hayat bu!!

*Maia***

“Günaydın biricik ailem.Kızınızdan bir günaydını ve iki çift lafı eksik etmezseniz sevinirim.”

“Şey ailem diyorum.”

“Ya Günaydın.”

“Hooop”

Sonunda diğer aile üyeleri de uyandı.Annem,babam,Jake ve Ally.Ally benim şeker mi şeker 3 yaşındaki kardeşim.Çok tatlı.Hemen yanına koşarak kucağıma aldım Ally’i.Ya da denedim diyelim.Çünkü Jake’nin kucağındaydı ve eğer bir bebek Jake’in kollarındaysa onu asla alamazsınız.Ally’nin yanına gittiğinde bana ‘Şimdi olmaz Mayy.Jeyk’le bir uçağı kuytaydık.Değil mi Jeyk?’ dedi.Aşırı bozuldum.Ona ‘Bana bak küçük velet ya şimdi ya da hiç.Eğer istiyorsan Jeyk ay öf benim de kafam karıştı işte Jake abinle uçak kurtar.Ama eğer Jake ile gidersen sana hediyeni veremem.’Ally önce ‘biz uçak oynayacağız ama sen gine de hediyemi ver.’dedi sonra da krep yapmakta olan anneme ‘Anne velet ne demek ki?’ diye sordu. Bir dakika

Krep yapmakta olan mı?

Krep

Yapan

Anne?

Anneme doğru hızla koştum ve ‘Anne bir tane ver be bari ha?’ diye sordum.Annem kesin bir tavırla başını salladı.Al işte.Bizim ailede herkes çok karışıktır.Ally Jake’e düşkündür eğer o Jake’leyken ona dokunursanız bağırmaya başlar.Annemse yemek yaparken kimsenin kendisinin bile yemeğin tadına,kokusuna,sıcaklığına bakmasına izin vermez.Bunun yemeği bozabileceğini düşünür.Tabii o zamana kadar bizim  midemiz açlıktan çoktan bozulmuş olsa da..

 Aileme “Ben çıkıyorum ne haliniz varsa görün.”diye ergen tavırlar içerisinde evden çıktım.Annem arkamdan Jake’yi de göndermiş olmalı ki: “Beklesene gerizekalı.” Diye söylene söylene peşimden koşturuyordu.’Ne var Jake?’ diye yanıtladım.O ise ‘Okulda benim kardeşim olduğunu yayma ha?Benim üzerimden popüler olma.Ehehe..’diyip gülmeye başladı.Sanırım ben karıştım.Yani doğumda falan.Bu insanlar ailem olamaz ya.Jake’e sanki bir deliymiş gibi ‘Tamam Jake,şimdi sadece biraz gevşe ve rahatla.Dünyadasın,iyi hissediyorsun.Tamam mı?’ diye alıştıra alıştıra okula getirdim.Sonra da hemen müdürlüğe gittim.Kayıt oldum.Bilirsiniz sıradan kayıt işlemleri sadece..

 Ve hemen sınıfımı buldum.Sınıftakilere göz gezdirdim.Aman Tanrım!Ne kadar Abaza erkeklerdi bunlar.Sanki içime düşeceklerdi.Hepsine ters ters baktım ve en arkada ki bir kızın yanına geçtim.Kız güzel gibiydi ama sanki biraz ezik gibiydi de.Tam anlamamıştım.Tipini çözmek istedim.İlerde psikoloji okuyacaktım ve insanların her yaptıklarının bir sebebi olduğuna inanırdım.Ruh halini çözebilmek için onu sinir etmeye başladım: ‘Sıramdan kalksana?’

 Bana baktı.Bir an sadece öyle kaldı.Sanki ona ‘Bak şurda uzaylı var.Şurada da ! Kafanda bile var.!’demişim gibi bakıyordu.Sonra toparlandı ve sessizce: ‘Havanı bozmak istemem ama galiba sıramı çalan sensin ve sırf iyi niyetli biri olduğumdan buna izin verdim.Hata etmişim şimdi git sıramdan.’ Sessiz konuşmasından ezik bir tip olduğunu anlamıştım.Ama bu saatten sonra gidemezdim de.’Bak başka bir yere oturmayacağım.Sana karışmam.Ama eğer gitmemi ister ve beni rahatsız edersen olacaklardan sorumlu değilim.’

 Kafası karışmıştı belliydi.’Hadi ama en kötü ne yaparsın ki?’

 Sınıftaki Abazalara döndüm ve ‘Hadi şu kızı (onu işaret etmiştim) yakalayın ve benim önümde diz çöktürün,İlk yapan bir öpücük alır.’ Dedim.

 Bir anda hepsi kızın üstüne gitmeye başlamıştı.Bir an iç sesim ‘Ne yapıyorsun geri zekalı.Bir arkadaş isteyen sendin değil mi?Kız senden nefret edecek’ dedi haklıydı.Ama o da beni sinirlendirmişti.Bir an ikilemde kaldım.O da köşeye sıkışmıştı.Tam herkese durmasını söyleyecekken kız birden ‘Ananas’ dedi.Herkes şaşırmıştı.’Ha?’,ne dedi duydun mu?’ tarzı şeyler söylediler.

 Kız ise o anda saldırmıştı.

Naber.!İŞTE YENİ HİKAYEM.BU BİR GEÇİŞ BÖLÜMÜ.ÇÜNKÜ İKİSİNİN BİRBİRLERİNE SİNİR OLMALARI GEREKİYORDU VE BUNU EN GÜZEL ŞEKİLDE BÖYLE YAPABİLİRDİM.VOTE ADI VERİLEN MİNİCİK BİR TUŞLA BİLE BENİ NE KADAR MUTLU EDEBİLECEĞİNİZDEN HABERİNİZ VAR MI?MOBİL OLANLAR İÇİNSE MİNİCİK BİR YILDIZ TUŞUNDAN BAHSEDİYORUM.YENİ BÖLÜM BU BÖLÜMÜN +150 OKUMA VE +2 VOTE OLMASI ÜZERİNE GELECEK.YAZIM,ANLATIM TÜRÜM,HİKAYEM VE KARAKTERLER HAKKINDA ÖNERİ ELEŞTRİ VE GÖRÜŞE HER TÜRLÜ AÇIĞIM İSTERSENİZ YERDEN YERE VURUN ÖNEMSERİM GERÇEKTEN FİKRİNİZİ..

 SİZİ SEVİYORUM XX :D

-NİLSU

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

*ArkadaşlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin