*Cassandra*
Fáradtan mozdítottam meg egy kicsit a kezemet, hat óra óta most először. A legutóbbi látogatásom után nem sokkal később kerestek a kórházból, hogy Bucky állapota romlott, így azonnal jöttem is. Nem csak azért, mert az állítólagos feleségeként kutya kötelességem itt lenni, ha nem mert tényleg aggódok miatta. Azért vagyok az állítólagos felesége, azért lett az hazudva, mert amikor bekerült ide, nem bírtak tőle elválasztani majdnem 48 órán át és mégis ismeretlenként, nem hagytak volna, ilyen sokáig vele. Ezért kamuztam azt.
Súlyosan romlásnak eset akkor is az én állapotom, ezért küldtek el mellőle. Sejtem újra ez lesz záros határidő belül.
Gondolataimat áttereltem arra, hogy vajon miért is megengedett az, hogy még mindig a "felesége" vagyok. Hisz a gyűrű ott vírit Bucky ujján, de eddig nem bukkant fel az ezzel az ékszerrel megegyezően rendelkező tulaj.
Annyi kérdés kavargott bennem, hogy hirtelen megugrottam ültömben amikor a férfi rám köszönt.
- Szia. Szólok a dokiknak. - mosolyogtam.
- Ne. Még ne. - pillantott körbe, én meg elengedtem a kezét és hangtalanul visszahelyeztem a combomra. Eléggé zsibbadt.
- De kéne. - álltam fel óvatosan.
- S... Khm, csak te vagy itt?
- Nem tudom, a többiekkel nem találkoztam még, de eddig csak kétszer álltam fel mellőled. - indultam szólni egy orvosnak.
Kilépve Scott-ot pillantottam meg, megráztam a fejem mire eltünt. Mostmár kötelező ételt bíztosítanom. Nem természetes az ahogyan viselkedek.
Elvánszorogtam egy orvoshoz és közöltem vele, hogy Bucky magához tért.A sajtos szendvicsemmel a kezembe tértem vissza a megfelelő emeletre, ahol a sokat látogatott terem előtt öt embert vettem észre. Három "jól ismert" és két eddig soha sem látott alak álldogált.
****
Reggel az omlet felséges illatára ébredtem. Kikerülve a férfit vízlató macskát, léptem be a konyhába.
- Nagyon jó illat van.
- Gondoltam meghálálom, hogy itt lakhatok.
- Ez már a hatodik " megköszönök mindent reggeli" az elmúlt három hétben.
- Igaz. - mosolygott.
- тень!* - szóltam rá a Bucky körül somfordáló nyávogira.
- Egyre jobban megy. - biccentett a barna hajú. - De hagyjad, már kapott reggelit.
- Elkapatod a macskámat. - nevettem.James miútán kikerült a kórházból, hozzám költözött. Kellet neki egy hely ahol nem találkozik nap mint nap A-ra emlékeztető dolgokkal. Ezért is utasította vissza Tony ajánlatát, és fogatta el az egyémet. A kényes témákat, amik a találkozásunkhoz vezetett "A-kategóriának" neveztük el.
A naptárra pillantottam és közben léptem, de összeütköztem James-el. A tányérom hangos csattanással eset a földre.
- Sajnálom, sajnálom, sajnálom. - remegtem a földön gugolva.*Bucky*
- Hé. Úgyis a te tányérod. - vigyorogtam rá, de Ő csak folytatta a bocsánatkéréseket. Gyorsan összeszedtem a körülöttünk lévő porcelán darabokat, majd az önkivületen lévő lányhoz fordultam.
- Cassie!
- Sajnálom Scott. Bocsáss meg. - nézett üveges szemekkel.
Igazán kíváncsi lettem Scott-ra, de Őt is az "A-kategóriába" soroltuk, így nem beszéltünk róla. A kategóriáról eszembe jutott az én oda száműzött személyem. Megráztam a fejem és lazítottam a bal kezem ökölbe szorításán.
- Gyere принцесса!** - húztam fel a földről, majd ölembe vettem és elindultam vele a fürdőszoba felé.
A fürdőben található egy zuhanyzó, kád, wc, és csap is. A csempe kellemes barnás árnyalatú.
Beállva a zuhany alá, hirtelen megnyitottam a hideg vizet, összeszorított fogakkal türtem a cseppfolyós jegességet magamra folyatattni. Csak remélem, hogy Cassie nem lesz ettől beteg.
- Bucky. - vacogta a karjaimba tartott lány.
- Na végre. - zártam el a vizet, majd letettem a lányt a csempére. - Oké?
- Oké! - biccentett, majd maga köré csavarta a törülközőt.
Kiléptem a fürdőszobából és indultam a vendégszobába. A szobába a fa bútorok domináltak, ami jól mutatott a fal fehér színéhez. A nagy fekete fehér húzatu francia ágyra helyeztem a kiválasztott ingemet, közben a vízes ruháimat rángattam le magamról. A teljes átöltözés után írtam Cassie-nek, egy cetlire, hogy el kell mennem, és, hogy a reggelit egye majd meg nélkülem.* Árnyék ( Cassie macskájának a neve)
** Hercegnő
Google fordító a segítségemre volt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Broken Souls [Avengers]
FantasiaHa két török lélek találkozik. Cassandra és Bucky. "Miközben az önkéntes megmentésén dolgoztam, rájöttem, hogy..."