Birden telefon çalmaya başladı.Arayan Melisdi.
"Kızım noluyo ya dün perişhan haldeymişsin."
"Emir mi söyledi?"
"Evet.Yani söylemeseydi haberim olmayackmış.Neyse yarım saate geliyorum kahvaltı yaparız."
Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım.Aşağı inip kahvaltılıkları çıkarmaya başladım.Kendimd gelmek içinde müzik açtım.Kapı çaldı,gelen Melisdi.
"HEYY BEBEĞİİİM!! Özlemişim bee" diyerek boynuma atladı.
"Bende özlemişim bee."
"Bak sıcak sıcak simit aldım hadi geçelim karnım çok aç"
Simitleri de koyup oturduk.Sorgulanma saati gelmişti galiba.
"Şimdi Helin bak ben sana sürekli söylüyorum söylemekten dilimde tüy bitti.Ama yine de söyliyicem.Bak bu çocuk piçin teki sana göre değil anlamıyomusun.Bunu anlamayacak kadar saf bi kız değilsin yapma bunj lütfen."
"Ya Melis bilmez olurmuyum biliyorum ama vazgeçemiyorum ve evet piç bi çocuğun teki olabilir ama ya değişirse ki değişir."
"Değişmez bi insan yedisinde ne ise yetmişinde de o dur."
"Neyse ya ben artık zamana bırakmaktan başka bişey yapmıyıcam oluruna bırakıyorum"
"O zamann kahvaltıdan sonra senle bi alılverişe çıkalım ne dersin"
Alışveriş denince akan sular durur bende.Bi anda gözlefimin içi parladı.E kaç yıllık arkadaşım tanıyo.
"İşte benim kızım nasılda ilacının ne olduğunu biliyorum." dedi Melis.
Kahvaltı sofrasını toplayıp hemen giyinmeye gittim.Kendime çeki düzen verdim.Biraz dağılmış olsa da dolap neysee deyip güldüm.
"E hadi Helinn!" diye aşağıdan seslenmeye başladı Melis.
"Geldiiim.Benim arabayla gidelim olurmu? Araba kullanayımda stresimi atıyım."
"Off yapma be kuzu yüreğime inecek yine"
Hız yapmayı baya severim tüm dertlerimi bi anlığına unuturum.
Arabaya binip AVM ye gittik.Emirde oradaymış.Bizi görünce hemen"Ooo kızlar bakıyorumda stres atmaya gelmişsiniz.Bizimkinin ilacını vermişsin Melis." Diyerek göz kırptı.Bende sırıttım.Emirde bize takıldı ve her zaman ki gibi üçümüz deliler gibi alışveriş yaptık.
ARKADAŞLAR HELİNİ GİF TEKİ KIZ OLARAK DÜŞÜNDÜM EMİR,MELİS VE ANIL'I İLERLEYEN BÖLÜMLERDE SÖYLİYİCEĞİM BU ARADA BEĞENDİYSENİZ VE ÖNERİLERİNİZ VARSA YORUM YAPMAYI UNUTMAYIIINN!!!!❤️👊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM OL
RomanceBirbirinden zıt karakterler , bir serseri çapkın erkek ,bir de ona deli gibi aşık olan bi kız...