-jungkook pov-
Habis je skolh aq jalan ke rumah yoona sambil menelefonnya.
Dia tak jwb pon call aq tu.nak kata phone dia mati,tapi masa aq call dia,bunyi nada dering dia ada.
Mungkin dia kat hospital kot.nak ke tak nak gi rumah dia eh?
Tak yah lah.malam ni je la aq pegi.mungkin dia kat hospital kot.
-end pov-
-back to yoona pov-
Haihh,napa oppa tak datang jenguk aq?skrg dah jam 1.diorang sepatutnya dah balik rumah.
eojjeomyeon geunyeoneun gyosa-e daehan haggyoui jagpum-e bappassda(mungkin dia sibuk dgn kerja sekolh yg cikgu bagi kot)
Tapi selalunya kalau aq sakit dia mesti tengok aq sekejap.
Dia tak sayang aq ke?
Ingatan ku kembali kpada kejadia yerin dan stella.
"Woona unnie!!!"panggil ku dari ruang tamu.
" nae. mueos-eul?(nak apa?)"kata woona sambil turun dari tangga.
"Kw busy ke?"
"Tak.waeyo?" tanya woona.
"Aq nak curhat la"
"Hah ngam la tu.aq pon tgh bosan ni"
-skip-
"So,kau nak bincang dgn jungkook ke?aq blh call dia" tanya woona.
"Haah."
Masa jungkook datang rumah aq.aq buat buat tak tau je.
Aq buka pintu dgn muka yg pucat.
Jungkook melihat aq dari bawah ke atas seperti dia tidak percaya bahawa yeoja yg dpan dia ni chagi dia.
"Oppa?waeyo?"
"Tak da apa apa.cuma ni first time oppa nampak chagi pakai baju sexy cam tu."
Hahaha.patut la.
Mmg ni la kali pertama dia nampak aq pakai baju sexy.aq rasa ni tak cukup sexy pon.sbb aq just guna baju setengah yg menampakkan pusat aq ngn aq guna seluar pendek.
"Masuk la.takkan korang berdua nak bincang dpan pintu." kata woona.
Kami berdua duduk bersebelahan.yg aq peliknya ni knapa jungkook pegang tangan aq?
Selalunya aq yg pegang tangan dia.
"Ok.korang berdua bincang la ye.aq nak kluar makan ngn suga."woona memakai kasut.
" wahh,noona kite dah ada namja dah."ejek jungkook.
"Haha"aq hanya mengeluarkan ketawa paksa.
" chagi,apa yang chagi nak cakap?"tanya jungkook.
"Mesti oppa hairan knapa masa chagi ambik beg haritu kat klas,yerin ngn stella tak layan chagi en?"
"Haah.napa diorang tak layan chagi?"
Aq cerita dari A sampai Z dengan air mata.kadangkala masa aq crita tu jungkook peluk aq.
"Tapi sumpah oppa tak pernah cium diorang.walaupun pipi"kata jungkook sambil mengangkat tangan tanda dia bersumpah.
" jadi kenapa diorang kata oppa cium diorang?"
"Dah lah.tak paya fikir pasal diorang.chagi tak paya la nangis lagi.nanti tak cantik."
Jungkook mengelap air mata ku lalu memeluk ku.hati q rasa tenang bila berada dalam pelukannya.
YOU ARE READING
Im His Chagi
Randomyerin dan stella telah jatuh cinta dgan jungkook.tetapi jungkook tertarik dengan kawan baik mereka berdua,yoona.yoona menerima jungkook tetapi dengan syarat.yerin dan stella tidak blh tahu tentang hubungan mereka kerana yoona tak nak nanti persahaba...