Hari ni first day aq skolh kat skolh .....[x tau nak letak nama apa~].
aku skolh ngn twin aq.woona nak sambung skolh ngn aq sbb dia tak ada kerja nk buat kat rumah.
Masa aq ngn woona masuk kelas tu,aq terlanggar ngn sorang namja.
Namja tu tunjuk muka rasa tak bersalah je bila langgar aq.
Aihhh,dah lh dia yg langgar aq.pastu tak nak minta maaf pulak.paboyahh!!
"Hoii,tak nampak ke aq kat sini" marah ku.mcm mna aq x marah kalau buku yg aq pegang jatuh pastu dia tak tolong aq pungut pulak tu.
Nasib baik woona unnie yg tolong pungutkan.
"Eh,asal kau marah aq.kw yg langgar aq kw tau tak?"jawab namja tu dgn muka bengis.
Rakan namja yg 2 org lagi tu duk diam je tgok aq.
" paboyahh!"jerit ku kpada namja tu.
"Yoona,dah.jgn layan namja ni.jom masuk kelas" kata woona cuba menghalang aq bergaduh ngn namja tak guna ni.
"Hoii,aq pon tak nak layan kw la." kata namja tu.rakan rakan namja tu menarik namja tu.
Aihhh.menyampah tahap sampah la aq tgok namja tu.nak je aq bagi kaki.
-SKIP-
Aq sekelas ngn woona.nasib baik la kami sesama sbb aq tak nak menyendiri je dlm klas tu.
At least aq ada teman nak bebual.tak la aq mcm org yg x da mulut kat situ.
-d rumah-
'i need you girl wae honja saranghago honja soman ibyeolhae~~'
Phone aq berbunyi menandakan ada org call aq.
+jungkook oppa+
Aq accept call tu dgn senyuman.
-in call-
"Hye oppa"
"Hye chagi.mcm mna skolh?" tnya jungkook.
"Mcm biasa,cuma ada sorang namja pabo yg langgar chagi pastu buat muka blur."
"So,chagi tak marah dia?"
"Marah la.apa lagi.tu pun nasib baik rakan namja ngn woona unnie halang chagi ngn dia begaduh."
"Ouhh.haha.chagi free tak malam ni?"
"Free,lagipun kerja rmh dah siap."
"Jom makan kat luar.oppa belanja"
"Ok.chagi pegi ngn woona unnie ye?"
"Oke.oppa tunggu kat taman"
-SKIP-
Aq dan woona balik rumah dgn perasaan lega.
Banyak yg kami bualkan masa dgn jungkook tadi.
"Saeng,aq nak tido.jalja" kata woona.
"Nae.aq pun nak tido"
[Done.yeay,yoona pindah skolh.akhirnya tak jumpa ngn yerin n stella lagi]
YOU ARE READING
Im His Chagi
Randomyerin dan stella telah jatuh cinta dgan jungkook.tetapi jungkook tertarik dengan kawan baik mereka berdua,yoona.yoona menerima jungkook tetapi dengan syarat.yerin dan stella tidak blh tahu tentang hubungan mereka kerana yoona tak nak nanti persahaba...