2. rész

69 7 4
                                    

Végülis az edzés nem is sikeredett rosszra. Miután végeztünk, mindenki hazament. Én is így tettem. Fel a buszra és indulás haza. Nagyon fáradt voltam ezért csak egy gyors zuhi és mentem az ágyba.

~Reggel~

Balázs az ajtó elôtt várt. Amikor kiértem megölelt(?). Hát ezt nem nagyon értettem de viszonoztam. Természetesen ahogy beértünk megint mindenki ölelgetett. Jaj nagyon imádom őket. Csak egyet nem tudtam viszonozni. Ebiét. Nem tudtam hogy hol van ezért megkerestem. Mindent bejártam csak a 2. emeletet nem. Ahogy felértem megtudtam hogy Lili hol van. Éppen nagyban falták egymást egy fiúval. Úgy gondoltam hogy inkább nem zavarom őket. Visszamentem a többiekhez. De egyből becsöngettek szóval mentünk tesire. Huh imádom a tesit de a tanárt ki nem állhatom. Átöltöztünk és mentünk is a terembe. Balázs nagyon jól nézett ki.

 - Na osztály jó reggelt, bemelegítésnek 6 kör. 

Ez nem volt vészes. De a mai óra fenomenális volt. Fociztunk. Persze én csak arattam a gólokat. Ezért a mi csapatunk nyert. Végelett az órának és mentünk öltözni de ekkor egy kezet éreztem a kezemen(világ legértelmesebb mondata). Balázs rákulcsolta a kezemre a kezét. És igen igy mentünk be az öltözőkhöz. Szépen sorjában teltek az órák. mit ne mondjak eléggé unalmas volt. De sikerült nem elaludnom. Az utolsó óra végezetével mentünk enni és utána a buszhoz Balázzsal. Megvárta míg elköszöntem a lányoktól és ekkor hirtelen megszólalt:

- Tudom Dana az elején nagyon nagy parasztnak tarthattál és igaz hogy csak 2 napja ismerjük egymás de én nem bírom tovább. Szóval Nagy Dana leszel a barátnőm?

Eskü elsírtam magam. annyira aranyos volt.

- Igen, leszek a barátnőd.

Ekkor közelebb jött hozzám és megcsókolt. Természetesen viszonoztam. Na de sikerült ám elérnünk a buszhoz. Hazaértünk, elköszöntünk egymástól és mentünk a saját dolgunkra. Már este 6 óra volt amikor csengettek. Balázst láttam meg. 

- Sziaa kicsim ittaludhatok? anyu kitett otthonról

- Szioo persze anyu úgyis üzleti úton van

Kajáltunk, filmeztünk, lefürödtünk, és egymással aludtunk el. Mint  kicsi és a nagy kifli.



Sziaaasztook Manócskák itt is van a 2. rééssz. tudom az eleje szar lett de a vége fele már igyekeztem. Nem sokára itt lesz a 3. rész. na addig sziasztook  puszii   

Dana életeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora