4.rész

46 6 4
                                    

~Visszaemlekezes~
"Hogy tehette ezt velem? Azert mert osszevesztuk? De akkor is tepernie kene nem pedig megcsalni. Eletem legrosszabb napja volt"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mar 2 het eltelt...
Balazs nelkul...
Nincs reggel mellettem senki.
Hat mint ahogy lathattatok Balazzsal nem bekultunk ki. Minden reggel kuldott legalabb 1 ❤- et. De ez ma mashogy alakult. Semmit sem kaptam. Felleptem instara. Persze legelsonek Balazst dobta ki. Azt hittem menten hivnom kell egy orvost. Az egesz ejszakat vegigbulizta...

*Suliban*

Mind3 lany odarohant hozzam. Hat majdnem sirtam de megvigasztaltak. Annyira jo hogy mellettem vannak. Orakrol orakra ment a nap. Hala Istennek az utolso oran ulok. Ami foldrajz. Nah a focitanar:-Kedves, aranyos no
-Jol elmagyarazza maganak az anyagot
-Senki sem figyel az orajan

Majdnem bepisiltem ezert kikereckedoztem. Mentem a wc fele. De amit ott lattam. Azt hittem hogy felakasztom magam( adjatok kotelet)
Balazs epp Regiket falta nagyba. Hat en mar ott bogtem mikor eszrevettek. Ugy tunik Balazs nem volt berugva. Jozan volt... Mind2 en engem bamultak. Elindultam felejuk. Eloszor Regiket teptem meg. Aztan Balazsnak adtam 2 pofont. Sirva visszamentem a terembe. Mindenki engem nezett de senki sem kerdezett semmit. Amikor visszaertem kicsengettek. Most senki tarsasagara nem vagytam. Csak rohantam haza.

~~1 oraval kesobb~~

Anya dobott egy uzit amiben azt irta h elkellett mennie 2 hetre. Hat nagyszeru...O is legjobbkor hagy itt..
Hat ujra szinglii eleet. Ma van edzesem de csak 5 kor. Es most 2 ora van. Sebaj gyorsan elfog telni az ido.
Sikolyhetvegeee jeee.
Bekacsoltam a laptopom es neztem. Mar a 2. resznel tartottam mikor valaki rafekudt a csengore
-Megyeeeeek!!

Kinyitottam az ajtot es hat ugye kicsit kisirt szemekkel nyitottam ki. Balazs allt az ajtoban.
-Te megis mi a retkes fenet akarsz meg tolem? Aztan lekevertem neki egy pofont. Balazs csak allt az ajtoban es megsem szolalt.
-Hat oke nekem menni kell edzesre. Csa!
Es racsaptam az ajtot. Balazst most pont lesz@rom. Oltozes es indulaas. 10 perc alatt ottvoltam. Mindenki atoltozott es mentunk is ki, de persze ki kellett hoznunk a fiu oltozobol az erositocuccokat mert ok bevittek. 3 an mentunk be. Mindegyik fiu felig levolt vetkozve. Orultek h bementunk. Nem is tudom hogy milyen dologra is gondolhattak. Persze Balazs egybol letamadott. Szerencsere meg idoben pofoztam fel. Minden fiu u-zni kezdett. Meg kerdezoskodni. Dikk igylatszik semmit nem mondott nekik. Igy kell neki.


Sziasztook Manocskaaak❤❤❤❤❤❤❤💕💕 tudom sokat kellett varni az uj reszre de ittvaaan. Nos van meg egy meglepim.

Draga Hedim❤❤❤💕
Tudom h tegnap volt a szulinapod de tnap nemtudtam felrakni a resz😭. Nagyon sajnalom. De ittvan. Ugyhogy nagyon nagyon nagyon boldog szulinapot szeretnek neked itt kivanni❤💕💕💕💞💞😍😍😍😍💫💫. Remelem jol telt a szulinapod. Sok ilyen napot neked. Szeretunk❤❤❤❤💞💞💞💕💗💗💗💗💗💗💗

Dana életeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora