Permulaan

47 5 0
                                    

Suasana yg sngat sepi di waktu mlam ........

23 : 30 pm

Anna : unna .. unna blum tdur lg ker ?

Emy : blum .. tngah fkir ni ..

Dally : fkir ape ?

Emy : fkir mcm mna nak msuk kat hati korang .. 😂

Angel n Dally : cia cia ciaa .. 😑

Emy : eheheee .. 😅

Angel : urmm .. sy tdur dlu k .. ngntok 😪

Dally : sy pun .. 😴

Dally dn Anna telah mnutup mta untuk memulakn prjalanannya ke alam yg lain .. mksudnya ... ermm .. mmpi .. ehehe 😅 hanya tinggal Emy shja yg msih mngelamun x tntu psal .. Tnpa dsedari .. Mta emy smakin layu .. smakin layu ..dn .. matanya tertutup ..
     
          TIBA-TIBA .......

BAAAAAAAAAAAPPPPPPPPP !!!!! Sperti bunyi pintu yg tertutup sndiri di ruang tamu .. Emy tba² terbangun dari lenanya kerna terkejut ..

Emy : bunyi ape tu  ??!!!! *terkejut beruk*

Emy POV

   Aku melihat kdua saeng ku msih tdur dgn nyenyak .. tk mungkin mreka tidak mndengari apa yg aku dngar td ? .. aku mndengar sesuatu yg sngt pelik di tngkat bawah .. sperti ada org yg mncerobohi rumah ini .. aku cuba untuk turun ke tingkat bawah .. tapi ..  aku takut .. aku tkut klau ada terjadi apa² kat aku .. dn aku cuba untuk mmbangunkn anna dri tdur ..

End Emy Pov

Emy : eyy .. anna .. bgun .. 😧

Anna :urmm ape ? *mamai*

Emy : aku terdengar sesuatu kat tngkat bawah .. jom ikut aku prgi tengok ..

Anna : eeee ! Awk ni kan .. prgi laa tngok sndri .. tu pun kna teman ke 😑

Emy : urmmm .. Jebalyo .. huhu .. aku takut .. lgpun kitakn bru beli rumah ni ..

Anna : ishhh ! Yela yelaa .. 😑

Anna Pov

    Ishhh unna ni ! Kcau btul laa .. aku tngah mmpi romantik .. dia tba² kcau mmpi aku .. haiyaa .. tpi .. aku peliklaa .. knpa pulak unna tba² mnjadi pnakut ?? Slalunya unna ni seorg yg sngt berani .. ada sesuatukh yg mnyebabkn unna ni takut ??  Urmm ..

End Anna PoV

Emy dn Anna mnuruni satu per satu anak tangga .. utk memastikan sma ada bnar ataupun tdak apa yg mreka fkirkn  .. Emy mnekan suis dn ruang tamu mnjadi terang .. Anna terlihat sesuatu yg brada di atas sofa ..

Anna : eyy emy .. *takut*

Emy : ye ?

Anna : awk nmpak tak .. apa yg sy nmpak ?

Emy : erk .. nmpak *takut*

_________________________________
Mreka nmpak ape sbnarnya ? Ermm .. oke ke crta ni ? VOTE K ❤







Forest Ghost Where stories live. Discover now